Lektorius
Mokymai
Grafikas
Klientai
Blogas
Video blogas
Straipsniai
Žinių radijas
Kontaktai
Lektorius
Mokymai
Grafikas
Klientai
Blogas
Video blogas
Straipsniai
Žinių radijas
Kontaktai
Neapsiribokite sutartimi
Prasidedant bendradarbiavimui su klientu dažniausiai yra pasirašoma atitinkama sutartis. Bet ar įmanoma joje numatyti visus atvejus, kurie gali pasitaikyti...
Reakcija į klaidas
Tik pasakose būna „ilgai ir laimingai“. Realiame gyvenime klaidos yra neišvengiamos. Nesvarbu kiek besistengtumėte ar kokie geri ir tobuli...
Inovavimas ir naujienos
Tobulėjimas yra dar vienas kampas skiriantis eilinius tiekėjus nuo nepakeičiamųjų partnerių. Tiekėjai dažniausiai tariamai „viską žino“ ir pirmenybę teikia...
Kliento lūkesčių kontrolė
Tarkime įvykdėte projektą, kuris Jūsų klientui uždirbo 100 000 EUR. Čia gerai ar blogai? Nežinia. Viskas priklauso nuo kliento...
Klientų pasitenkinimo tyrimai
Ar Jūs žinote ką apie Jus galvoja Jūsų klientai? Ar jie yra patenkinti Jūsų darbo kokybe? Ar patenkinti vadybininkais,...
Nepriklausomybė
Vienas gražiausių lietuviškų žodžių yra „nepriklausomybė“. Jei norite būti partneriu savo klientui, būtina sąlyga yra kliento pagarba Jums. Tam...
Į klientą orientuota įmonės kultūra
Jei norite tapti partneriu savo klientams, įmonėje turi vyrauti į klientą orientuota kultūra. Vis tik dažniau pastebiu, kad įmonėse...
Aš – toks kaip ir mano klientas
Ankstesniuose įrašuose ne kartą akcentavau asmeninių santykių su klientais svarbą. Nesikartosiu, kodėl reikia juos kurti ir puoselėti. Šį kartą...
Optimizmas, paprastumas, draugiškumas
Jei norite patikti kitam žmogui (pvz. klientui) turite būti optimistiškas. Suprantu, kad tokie posakiai kaip „kam dabar lengva“ ar...
1
…
3
4
5
6
+370 686 91240
mindaugas@lastauskas.lt