Klientui reikia geros kainos!
Klientui reikia geros kainos! Rimtai??? Ne, neteko apie tai girdėti anksčiau… Sakai visiems klientams reikia TIK geros kainos? Tuomet gal baik pardavinėti ir užsiimk kokiu nors paprastesniu darbu. Štai girdėjau, kad kasininkų prakybcentriuose trūksta. Ten tikrai daug dėmesio skirtum kainoms 🙂 O, jei būtum teisus, tai gatvėse matytum tik Golfus ir Dacias, dar gal kokia Škoda prariedėtų. Bet kažkodėl vaizdas visiškai priešingas – krūvos prabangių Audi, Porsche, BMW ir kitokių brangesnių ir pigesnių automobilių. Taip, tarp jų yra ir viena kita Dacia, bei kiek daugiau Golfukų, bet kodėl ne visi automobiliai tokie, jei kaip sakai „KLIENTAMS RŪPI TIK KAINA”? Todėl kad taip nė velnio nėra! Net jei klientai taip sako – taip nėra. Tai kas jiems tada yra svarbu? O čia jau pardavėjo darbas išsiaiškinti, kas jiems yra svarbu. Apie kainą anksčiau ar vėliau su klientu kalbėti reiks. Klientai juk ne idiotai, jie žino, kad Tu lysi jiems į piniginę. Dar gali paklausti savęs, ar perki pigiausius batus? Pigiausią telefoną? Pigiausią alų?
Vis tik yra keletas atvejų, kai kaina pardavinėti galima. Vienas tokių, kai kaina yra Jūsų konkurencinis išskirtinumas rinkoje (USP). Kaip pvz. Tele2 mobiliajame ryšyje. Dar vienas galimas atvejis – jei norite duoti save išbandyti klientui, kuris labai nedrąsus. Tuomet galima suteikti „pirmo karto“ specialią kainą, tam kad vėliau galėtumėte parduoti „normaliomis“ sąlygomis.
Bet jei Jūsų atvejis nėra iš aukščiau paminėtų tipo, tuomet apie kainą turite kalbėti paskiausiai! Išsiaiškinkite ko reikia klientui, akcentuokite savo išskirtinumą, kurkite savo parduodamo produkto vertę. Ir galiausiai tai, ką sukursite parduokite už orią kainą!
Bet jei daugiau neturi apie ką kalbėti su klientu apart kainos, nenusimink. Tokiems kaip Tu gali padėti mano mokymai 🙂 Dar neskubėk siųsti CV į kasininko poziciją 🙂