Pavojingos mintys
Ar žinote kokia pati pavojingiausia mintis, kuri gali ateiti pardavėjui? Ne, tai ne ta, kad žmona gali būti neištikima ir vaikas veikiausiai ne jo, ir net ne ta apie gyvenimo prasmę ir kas bus su žeme, kai saulė taps supernova ir supleškins žemę tarsi jos niekada nebūtų buvę. Pati pavojingiausia mintis galinti ateiti į galvą pardavėjui yra „klientas greičiausiai nepirks“. O kadangi jis nepirks, tai kam dar stengtis? Kam klientui skambinti? Kam ruoštis susitikimui? Kurių velnių per kamščius trenktis iki jo, jei jis vis tiek NEPIRKS! Nepirks, nes veikiausiai jam mano parduodamo produkto dabar nereikia, nes veikiausiai jis jau su kažkuo dirba, arba apskritai – neturi pinigų. Ką turi daryti pardavėjas profesionalas kai tokios ir panašios mintys lenda į galvą – kalti dvigubą espresso ir vyti tokias mintis ten iš kur negrįžtama! Geras pardavėjas visada vadovaujasi paprasta taisykle – NESPRĘSK UŽ KLIENTĄ! Todėl visada verta stengtis parduoti ir savo darbą nuo pradžios iki galo atlikti nepriekaištingai. Juk todėl jis ir yra profesionalas, o ne diletantas ar koks superpardavėjas. Jūs nežinote kas pas klientą galvoje, Jūs nežinote kaip vystosi kliento verslas ir kokie jo ateities planai. Visos Jūsų mintys apie klientą, jo poreikius ir galimą sprendimą dėl pirkimo yra tik Jūsų subjektyvi asmeninė nuomonė ir nė lašo daugiau. Norite objektyvios informacijos – žygiuokite pas klientą ir ten ją gaukite. Daugiau jokių kitų variantų! Daugiau jokių minčių panašių į „klientas greičiausiai nepirks“!