B2B aktyvūs pardavimai
Programa subalansuota tiek naujiems vadybininkams, tiek pardavimo profesionalams, siekiantiems patobulinti savo pardavimo įgūdžius ir technikas.
Kam skirti Mokymai skirti tiems, kas dirba aktyvių pardavimų srityje – pardavimų vadybininkams ir projektų vadovams. Aktyviais pardavimais vadiname darbą su naujais klientais – klientų paiešką, skambučius, susitikimus, savęs ir atstovaujamos įmonės pardavimą ir pan. Apie mokymus Įmonei siekiant augti vienas svarbiausių augimo šaltinių dažniausiai yra naujų klientų pritraukimas. Būtent tam ir skirti šie mokymai – atsakyti į klausimą kaip parduoti naujiems klientams. Mokymų programa apima visą pardavimo kelią naujiems klientams – nuo psichologinio pasirengimo, šalto skambučio ir pirmojo susitikimo iki prieštaravimų suvaldymo ir „closinimo“. Mokymų nauda Britų armijos 7Ps – Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance. Gal mes ir ne armijoje, bet su tuščia apkaba kalnų nenuversi. Mokymų metu sudėliosime akcentus, kaip pasiruošti pardavimui; Žmonės nemėgsta, kai jiems pardavinėja, bet mėgsta pirkti. Suformuluosime principus, kad pirkti norėtų būtent iš Jūsų. Praktikuosimės kaip būti efektyviu pardavėju, o ne narcizišku ir egocentrišku pardaviku; Beveik visi nemėgsta šaltų skambučių. Bet kai kurie darbai privalo būti padaryti, kad ir kokie nemalonūs jie bebūtų. Išgirsite, kokia turi būti efektyvaus šalto skambučio struktūra – mažiau tauškalų, daugiau efektyvumo; Pardavimo profesionalas yra kaip vanduo – jis prisitaiko visose situacijose ir geba parduoti įvairiausių tipų klientams. Susipažinsite, kokie klientų tipai egzistuoja ir kaip sėkmingai parduoti kiekvienam iš jų. Praktikuosimės atpažinti, identifikuoti, prisitaikyti ir, svarbiausia, - parduoti; Yra tik vienas „pirmas“ kartas. Sužinosite, koks turi būti pirmas susitikimas su klientu, kad jis taptų vartais į pardavimą ir ilgametį bendradarbiavimą. Nagrinėsime visą susitikimo „anatomiją“ – kaip pradėti, kaip save pristatyti, kokia turi būti eiga ir poreikių išsiaiškinimas, kaip užbaigti susitikimą. Praktinių užduočių metu simuliuosime įvairius susitikimo etapus; Susipažinsite su prieštaravimų tipais, Išmoksite juos suvaldyti ir, svarbiausia, suformuluosime pardavimo „closinimo“ techniką, kad pardavimo procesas nevirstų „pasaka be galo“. Juk bonusai mokami ne už procesą, o už realius pardavimus 😊; Susipažinsite su esminiais verslo protokolo elementais, būtinais žinoti kiekvienam vadybininkui dirbančiam su klientais. Kad iš pirmo žvilgsnio smulkios ir nepatogios situacijos nevirstų nemaloniomis frustracijomis ir nesusipratimais. Atvirųjų mokymų grupė sausio 15-16 d. Registracija: ruta@lastauskas.lt Mokymų programa Pasiruošimas pardavimui. Prieš pradedant ieškoti klientų reikia atitinkamai pasiruošti. Ši mokymo dalis skirta kaip tik tam – psichologinis pasirengimas, aktualios informacijos apie potencialius klientus surinkimas, tinkama apranga ir pan. Mes manome, kad profesionalai pasiruošia, o diletantai „improvizuoja vietoje“. Efektyvaus pardavimo principai. Kodėl žmonės (įmonės) perka? Nes pardavėjai geba išsiaiškinti poreikius, nes pardavėjai moka „iškasti duobę“, nes pardavėjai žino kaip „nupiešti debesėlį, nes pardavėjai geba įtaigiai argumentuoti ir pasakoti įtikinančias pardavimines istorijas, nes pardavėjai supranta santykių su klientu svarbą ir geba juos kurti. Pirmasis kontaktas su klientu. Yra tik vienas pirmasis kartas, tad svarbu, kad jis Jums atvertų kliento duris, o ne atvirkščiai. Ši mokymų dalis skirta šaltiesiems skambučiams (angl. cold calls) – „skripto“ algoritmas, „filtro“ įveikimo metodika, pirmas prisistatymas kalbant su sprendimo „priėmėju“, tinkamiausias laikas skambučiams darbo dienoje ir kiti šaltųjų skambučių klausimai. Klientų tipai pagal DISC. Klientai yra skirtingo tipo žmonės, tad negalime visiems pardavinėti vienodu stiliumi. Geras pardavėjas pirmiausiai identifikuoja, kokio tipo žmogus yra klientas ir atitinkamai prisitaiko. Susipažinsime, kokie egzistuoja žmonių elgsenos tipai ir kaip pardavinėti kiekvienam iš jų. Susitikimas ir poreikių išsiaiškinimas. Šioje dalyje aiškinamasi, kaip elgtis, kad pirmas susitikimas su klientu netaptų paskutiniu. Išsamiai analizuojamos visos susitikimo dalys – nuo įžanginio small talk, prisistatymo, poreikių išsiaiškinimo iki susitikimo apibendrinimo ir „call to action“ suformulavimo. Ypač daug dėmesio skiriama svarbiausiems gero pardavėjo ginklams – aktyvaus klausymo ir klausimų technikoms, bei pirmojo (super) įspūdžio prisistatymui. Prieštaravimų suvaldymas. Labai retai pavyksta parduoti iš karto. Dažniausiai tenka įveikti nemažai kliento prieštaravimų. Ši mokymo dalis skirta sėkmingam prieštaravimų įveikimui, mokomasi, kaip pardavimo procesą efektyviai vesti link sandorio. Pardavimo užbaigimas (\"closing“). Kad ir koks malonus bebūtų bendravimas su klientu, geras pardavėjas visą pardavimo procesą turi vesti link aiškios baigties – pardavimo. Dažnai vadybininkams yra kiek nedrąsu tiesiai ir nevienareikšmiškai užduoti „closing“ klausimą. Mokymų metu nagrinėsime, kaip tai padaryti efektyviai bet ne per daug agresyviai. Verslo protokolas ir etiketas. Kaip tinkamai elgtis pietų su klientu metu, kokios verslo dovanos yra tinkamos, kaip apsirengti, kada ir kam galima spausti ranką ir pan. Kad mažos smulkmenos nevirstų labai nemaloniomis situacijomis.
Derybos su Urviniu žmogumi
Gebėjimą derėtis mes laikome bendrąja kompetencija, kuri svarbi kiekvienam ir visur – tiek derantis su korporacijos vadovu, tiek su kaimynu.
Kam skirti Mokymai skirti visiems, norintiems sustiprinti savo derybinius įgūdžius. Deramės praktiškai kasdien įvairiose situacijose – su klientais ir tiekėjais, su kolegomis ir vadovais, galiausiai su kaimynais ar sutuoktiniais. Apie mokymus Derybos verslo aplinkoje dažnai vertinamos kaip racionalių argumentų šachmatų partija. Bet taip dažniausiai nėra. Visada deramės su žmonėmis (kokias dideles organizacijas jie beatstovautų). O žmonės nebūtinai yra racionalūs ir logiški, emocijos yra neišvengiama žmogiškumo dalis. Mokymų metu nagrinėsime tiek racionaliąją derybų pusę, tiek emocinę – neracionaliąją. Daug dėmesio skirsime psichologijai ir žmonių mąstymo ypatumams, akcentuosime „pastovėjimą“ už savo poziciją ir nenusileidinėjimą be reikalo, gilinsimės į kitos derybinės pusės pažinimą ir „atrakinimą“ siekiant abipusiai naudingo susitarimo („win – win“). Mokymų nauda Susipažinsite kokiomis neracionaliomis savybėmis pasižymi žmogaus mąstymas ir kaip tai išnaudoti derybose; Išgirsite kokiomis esminėmis taisyklėmis reikia vadovautis siekiant „win – win“ derybų baigties; Sužinosite, kokia informacija yra privaloma kiekvienam geram derybininkui, prieš teikiant pasiūlymus kitai pusei; Susipažinsite, kaip „atrakinti“ kitą derybinę pusę siekiant „ištraukti iš derybinių apkasų“ – kad derybos vyktų kuo atviresnėje ir konstruktyvesnėje atmosferoje; Sužinosite kokie derybininkų tipai egzistuoja ir kaip derėtis su kiekvienu iš jų siekiant savo tikslų; Susipažinsite kaip derėtis kainos derybose; Sužinosite kokiais principais vadovautis, kai derybos apima visą eilę klausimų. Atvirųjų mokymų grupė lapkričio 29 d. Registracija: ruta@lastauskas.lt Mokymų programa Žmogaus psichologija ir neracionalumas. Manote, kad žmogus yra racionalus ir derybos yra racionalių argumentų šachmatų partija? Pagalvokite dar kartą. Susipažinsime kaip veikia žmogaus smegenys, kur ir kada jos elgiasi neracionaliai, kaip šias smegenų veiklos ypatybes išnaudoti derybose. Fiksuoto pyrago derybos: interesų gynimas. Neretai derybos apima vieną klausimą – reikia susitarti dėl kainos. Susipažinsite kokio algoritmo reikėtų laikytis siekiant susiderėti Jums tinkamą kainą. Nusiteikimas, požiūris ir informacija. Koks turi būti Jūsų požiūris einant į derybas – žygis į kovos lauką, kuriame bus kraujo (pageidautina ne Jūsų); ar misija išgirsti ir suprasti kitą pusę surandant abiem pusėms naudingą sprendimą? Susipažinsite kokiais derybų principais reikia laikytis siekiant „win – win“ derybų baigties, bei savo interesų „atstovėjimo“. Derybininkų stiliai. Geras derybininkas visuomet prisitaiko prie derybų partnerio. Vienaip deramės su agresyviais rykliais, kurie siekia nuo pirmos minutės pasiųsti mus į nokdauną, visiškai kitaip su plačiai besišypsančiais, į santykius orientuotais žmonėmis. Mokymų metu susipažinsite kaip sėkmingai derėtis su skirtingo tipo derybininkais. Kintamo pyrago derybos: vertės kūrimas. Nagrinėsime kaip sėkmingai derėtis, kai derybos apima eilę klausimų dėl kurių reikia susitarti – kokiais principais reikia vadovautis siekiant kuo didesnės abipusės naudos, neįstringant „iečių laužyme“ jau prie pirmo derybinio klausimo. Praktinės situacijos darbe ir gyvenime. 15 praktinių patarimų praversiančių darbe ir asmeniniame gyvenime: kas yra „blogojo ir gerojo policininko“ taktika, kaip ją atpažinti ir naudoti; kada derėtis vienam, o kada – su komanda; kaip formuoti derybininkų komandą; kada derėtis pas derybų partnerį, kada – „namuose“ ir kitos praktiškos situacijos.
DISC mokymai
Gyvename skirtingų žmonių pasaulyje. Programa skirta visiems norintiems gyvenime sėkmingai bendrauti ir dirbti su įvairaus tipo žmonėmis.
Kam skirti Mokymai skirti visiems, kas nori pagerinti kitų žmonių (pvz. klientų) pažinimo, bendravimo, komunikavimo įgūdžius. Visiems, kurie nori gebėti kalbėti „ta pačia kalba“ su įvairaus tipo žmonėmis. Toks gebėjimas ypač svarbus pardavimuose, derybose, bendraujant kolektyve, vadovaujant žmonėms ir panašiose situacijose. Visur, kur egzistuoja poreikis suprasti kitus ir gebėti „kalbėti ta pačia kalba“. Apie mokymus Žmonės (pvz. klientai) yra skirtingi. Tad jei norite su jais „susikalbėti“, negalite su visais bendrauti vienodu stiliumi. Mokymų metu nagrinėsime populiarų pasaulyje DISC žmonių elgsenos modelį. Mokymų tikslas – kad dalyviai įsisąmonintų egzistuojančius žmonių tipus, mokėtų juos atpažinti ir atitinkamai prisitaikyti – gebėtų su skirtingais žmonėmis kalbėti „viena kalba“. Ši kompetencija itin aktuali dirbantiems pardavimuose, bendraujantiems su skirtingo tipo kolegomis kolektyve, vadovaujantiems pavaldiniams ir pan. Mokymų nauda Sužinosite kokie yra pagrindiniai žmonių tipai pagal DISC metodologiją; Išmoksite atpažinti kiekvieną iš elgsenos tipų; Išnagrinėsime kaip kiekvienas iš žmonių tipų mąsto, žiūri į pasaulio, kokios jų vertybės, stiprybės ir trūkumai; Sužinosite kaip su kiekvienu iš tipų konstruktyviai bendrauti – „kalbėti viena kalba“. Kaip kiekvienam iš jų parduoti, motyvuoti, deleguoti, pasakyti pastabą, koks apskritai turi būti bendravimo stilius ir tonas; Suprasite kaip skirtingi žmonės elgiasi komandoje, kokios jų stiprybės ir silpnybės tokioje aplinkose; Geriau pažinsite save – identifikuosite kokio tipo žmogus esate, kokios Jūsų stiprybės, o kur reikėtų pasitempti. Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius klieno poreikius. Mokymų programa DISC žmonių elgsenos modelis. Susipažinsime su populiariu pasaulyje, ypač mėgstamu pasaulinių korporacijų ir laiko patikrintu DISC žmonių elgsenos modeliu; Asmenybių tipai pagal DISC. Susipažinsime su 4 esminiais žmonių tipais – Dominuojančiu, Įtakojančiu, Pastoviuoju ir Analizuojančiu; Kaip atpažinti / identifikuoti kiekvieną iš tipų. Negebėdami identifikuoti su kuo „turite reikalą“, negalėsite kalbėti „viena kalba“. Nagrinėsime kaip atpažinti kiekvieną iš elgsenos tipą, kokie bendravimo ir išvaizdos požymiai juos identifikuoja; Kaip su kiekvienu iš DISC tipų konstruktyviai bendrauti. Analizuosime kaip „susikalbėti“ su kiekvienu iš elgsenos tipų - koks turi būti bendravimo turinys ir forma. Kada kiekviena detalė beprotiškai svarbi, o kada reikia „eiti tiesiai prie reikalo“; Kaip elgtis su skirtingais žmonių tipais skirtingose situacijose – pardavimuose, deleguojant, išsakant pastabas ir pagyrimus, elgesys komandoje ir pan. Kaip tobulėti kiekvienam iš tipų. Nei vienas tipas nėra tobulas. Visi mes turime savo stiprybes ir silpnybes. Nagrinėsime, kur labiausiai reikėtų pasitempti kiekvienam iš žmonių tipų.
Klientų aptarnavimo mokymai
Pardavimas yra tik pirmas žingsnis. Mokymai tiems, kurie siekia kliento laimės iki kol mirtis mus išskirs.
Kam skirti Mokymai skirti tiems pardavimo vadybininkams ir projektų vadovams, kurie dirba su esamais klientais. Tiems, kurie siekia auginti klientų lojalumą, didinti klientų krepšelį, kurti santykį, kad vieną dieną savo klientams taptų nepakeičiamaisiais partneriais, o ne būtų tiesiog dar vienais tiekėjais. Apie mokymus Mokymai apie tai, kaip iš eilinio tiekėjo tapti nepakeičiamuoju partneriu. Partnerystė pasireiškia klientų lojalumu, abipusiu pasitikėjimu, skaidriu ir abiem pusėms naudingu bendradarbiavimu. Mokymų metu nagrinėsime tiek „kietąjį“ kelią link partnerystės – darbo principus kuriais turi vadovautis pardavimo vadybininkai ir projektų vadovai, tiek „minkštąją“ dalį – santykių su klientais kūrimą. Mokymų nauda Manote, kad siekiant partnerystės pakanka tiesiog dirbti pagal sutartyje aprašytus įsipareigojimus? Tikrai ne! Sužinosite kokie darbo su klientais principai skiria eilinį tiekėją nuo nepakeičiamo partnerio; Realiame gyvenime konfliktai neišvengiami. Sužinosite kaip valdyti konfliktines situacijas su klientais, kad jos nevirstų žingsniais link kliento praradimo; Suformuluosime aiškų konfliktinės situacijos sprendimo algoritmą; Susipažinsite, kaip išnaudojant psichologijos žinias, galite daryti įtaką kliento sprendimams – kad augtų tiek kliento krepšelio plotis, tiek gylis; Siekiant partnerystės kurti santykius beveik visada privaloma. Tačiau ką reiškia „kurti santykius“? Mokymų metu sužinosite ką reikia daryti ir kokios elgsenos su klientais reikėtų vengti. Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius. Mokymų programa Iš tiekėjo – į partnerius. Tik maža dalis tiekėjų virsta nepakeičiamais partneriais klientui. Šioje mokymų dalyje susipažinsime, kas skiria tiekėją nuo partnerio, ir kokiais darbo su klientais principais reikia vadovautis, jei norite tapti nepakeičiamaisiais. Atlikti savo darbą „gerai“, profesionaliai, „pagal sutartį“ tikrai nepakanka. Dirbti profesionaliai, kokybiškai privalote, bet norint tapti partneriu to yra per mažai. Įtakos instrumentai. Pirma siūlyti brangiausią ar pigiausią produktą? Siūlyti išskirtinį produktą ar tai, ką perka „visi“? Pardavimas yra neatsiejamas su psichologinės įtakos darymu. Kitaip tariant, mes darome klientui įtaką, kad jis pirktų, kad grįžtų, kad pirktų būtent „tą“ produktą ir t.t. Primityvus įtakos darymas (spaudimas) gali sukelti pasipriešinimą ir blokus iš kliento pusės. Mokymų metu nagrinėsime kokie yra efektyvūs įtakos instrumentai ir kaip juos naudoti dirbant su klientais – kad klientai net nepajustų, kad jiems sąmoningai yra daroma įtaka. Konfliktų su klientais valdymas. Nesvarbu kiek besistengtumėte ar kokie tobuli bebūtumėte, Jūs vieną dieną suklysite. Ir tuomet kils konfliktas su klientu. Tokios situacijos dažnai stipriai eskaluojasi, kas gadina tiek santykius su klientu, tiek emocinę pačių pardavėjų būseną. Mokymų metu nagrinėsime kaip į konfliktines situacijas reaguoja mūsų kūnas ir smegenys, suskaidysime konfliktą į atskiras dalis, suformuluosime konstruktyvų konfliktinės situacijos sprendimo algoritmą. Kad tiek klientas jaustųsi išgirstas ir suprastas, tiek vadybininkas kiek galima mažiau reaguotų asmeniškai, tiek pati konfliktinė situacija judėtų link sprendimo paieškos, o ne kaltų ieškojimo. Kaip kurti santykį su klientu. Ryšys / santykis su kitu žmogumi (mūsų kontekste klientu) padeda praktiškai visose situacijose – siekiant parduoti, spręsti problemas, užkrėsti savo idėjomis ir t.t. Problema, kad mes negalime tiesiog „liepti“ klientams mus mėgti. Ryšys su kitu žmogumi kuriasi pasąmonėje, kurios mes negalime kontroliuoti. Laimei, čia mums padeda psichologijos mokslas. Mokymu metu kalbėsime ką daryti ir ko nedaryti, apie ką kalbėti ir kokių temų vengti, jei norite, kad jus mėgtų, kad atsirastų teigiamas ryšys su kitu žmogumi (klientu).
Psichologinė įtaka pardavimuose
Mokymai skirti tiems, kad dirba pardavimuose ir nori gebėti daryti įtaką savo klientų sprendimams.
Kam skirti Mokymai skirti tiems, kas dirba pardavimuose tiesiogiai su klientais ir nori pagilinti savo psichologines žinias. Pardavimų srityje gebėjimas konstruktyviai bendrauti su klientais yra itin svarbus. Tad išmanyti žmonių psichologiją, suprasti psichologinės įtakos instrumentus ir gebėti juos efektyviai taikyti yra viena svarbiausių pardavimų srities profesionalo kompetencijų. Apie mokymus Mokymų metu nagrinėsime žmogaus mąstymo ir sprendimų priėmimo psichologiją, bei šių žinių pritaikymą dirbant su klientais. Psichologinę įtaką klientams galime (ir reikia) daryti nuo pat pirmų žingsnių – pozityvaus pirmo įspūdžio sugeneravimo, poveikio kliento sprendimams bendradarbiaujant, konfliktinių situacijų sprendimo ir t.t. Psichologinė įtaka yra subtilus instrumentas reikalaujantis atitinkamų žinių ir įgūdžių. Mokymų nauda Sužinosite kaip veikia mūsų smegenys, kaip mes mąstome ir priimame sprendimus. Kur ir kaip elgiamės neracionaliai ir kaip tai išnaudoti pardavimuose; Suformuluosime efektyviausius pardavimų srityje taikomus psichologinės įtakos instrumentus ir jų praktines panaudojimo galimybes; Mokymų metu aiškiai apibrėšime kokia žmonių elgsena prisideda prie to, kad jūs mėgtų klientai, o kokia elgsena griauna simpatijos jausmą. Sužinosite, kaip bendrauti su klientais, kad jie jums jaustų simpatiją kaip žmogui ir profesionalui; Susipažinsite kas vyksta su žmogaus emocijomis konfliktų metu ir kokios yra efektyviausios destruktyvių emocijų suvaldymo priemonės; Suformuluosime aiškų konfliktinės situacijos su klientais sprendimo algoritmą. Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius. Mokymų programa Sužinosite, kaip veikia mūsų smegenys, kaip mes mąstome ir priimame sprendimus. Kur ir kaip elgiamės neracionaliai ir kaip tai išnaudoti pardavimuose; Suformuluosime efektyviausius pardavimų srityje taikomus psichologinės įtakos instrumentus ir jų praktines panaudojimo galimybes; Mokymų metu aiškiai apibrėšime, kokia žmonių elgsena prisideda prie to, kad jūs mėgtų klientai, o kokia elgsena griauna simpatijos jausmą. Sužinosite, kaip bendrauti su klientais, kad jie jums jaustų simpatiją kaip žmogui ir profesionalui; Susipažinsite, kas vyksta su žmogaus emocijomis konfliktų metu ir kokios yra efektyviausios destruktyvių emocijų suvaldymo priemonės; Suformuluosime aiškų konfliktinės situacijos su klientais sprendimo algoritmą.
Laiko planavimo mokymai
Kažkas vėl pavogė mano laiką! Mokymai skirti norintiems surasti ir pažaboti savo laiko vagis.
Kam skirti Mokymai skirti tiems, kam paroje 24 valandų nebeužtenka. Jei jaučiate, kad darbas veja darbą, kad sunku viską suspėti, jaučiate vidinę įtampą, nerimą ar stresą. Jei sunku atsirinkti, kurį darbą atlikti pirmą, jei pastoviai esate paskendę „gaisrų gesinime“ ir norite pagaliau atgauti savo laiko kontrolę – kad nereiktų pastoviai bėgti, kad jaustumėtės, jog atliekate darbus, kurie išties svarbūs, o kūnas ir protas rytais nubunda pailsėję ir kupini jėgų. Apie mokymus Mokymai susideda iš 2 blokų – vienas skirtas efektyviam laiko planavimui (šią dalį veda Mindaugas Lastauskas), kita dalis skirta Jūsų proto nuraminimui ir atpalaidavimui (ją veda Mindaugas Rainys). Pirmojoje dalyje nagrinėsime kaip 8 Jūsų darbo valandas paversti aiškiu ir efektyviu procesu link Jūsų tikslų įgyvendinimo, antrojoje – praktikuosimės kaip nuraminti pastovaus skubėjimo ir streso nukankintus Jūsų protus ir sielas. Mokymų nauda Susipažinsime kaip veikia įpročio suformavimas ir kokia yra disciplinos svarba siekiant būti efektyviais; Susipažinsite su prioritetų nustatymo svarba siekiant Jūsų pagrindinių tikslų; Išmoksite planuoti savo laiką, siekiant kuo efektyvesnio jo išnaudojimo, o ne išbarstymo mažą vertę kuriantiems darbas; Nagrinėsime laiko blokų kūrimo naudą ir principus, kad svarbiausi darbai būtų atlikti, o ne išstumti menkaverčių gaisrų gesinimo; Susipažinsite kaip išlaikyti koncentraciją, efektyviai įveikti trukdžius ir „laiko vagis“; Nagrinėsime kaip susikurti efektyvią darbo aplinką, kad galėtumėte dirbti susikoncentravę, o ne pastoviai pertraukinėjami kolegų ar skambučių; Išmoksite, kaip tinkamai kvėpuoti norint atpalaiduoti Jūsų kūną ir smegenis; Sužinosite, jogos ir meditacijos naudas ir pagrindinius elementus. Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius. Mokymų programa Disciplina ir įpročio suformavimas. Be disciplinos laiko planavimas neturi prasmės. Tai tas pats, kas tvirtinti kūną kemšant čipsus ir žiūrint sporto varžybas per televizorių. Įpročiui suformuoti reikia nuo 3 iki 8 savaičių. Tam reikalinga valia ir disciplina. Taip. Tai kelia skausmą. Tikslai, planai ir prioritetai. Jei nėra tikslų, kaip žinoti ar mes efektyvūs, ar pasiekėme, tai ko norime. Be aiškiai apibrėžtų tikslų, visada galime jaustis tiek juos pasiekę, tiek nepasiekę. Tikslas be aiškaus plano yra ne tikslas, o svajonė. Net ir su geriausiu planavimu Jūs visų tikslų nepasieksite (deja). Tad svarbu, kad pasiektumėte svarbiausius tikslus. Tam reikalingi aiškiai apibrėžti prioritetai. Efektyvaus darbo principai. STOP multitaskinimui. STOP žmonėms laiko vagims. STOP – technologijoms laiko vagims. START koncentracijos išlaikymui ir trukdžių suvaldymui. Kaip nuraminti protą – judesio ir kvėpavimo praktika. Patyriminė mokymų dalis. Kurioje kiekvienas nepriklausomai, nuo jo fizinės ar emocinės parengties gebės pajusti visiško atsipalaidavimo malonumą per judesį ir kvėpavimą. Galimybė patirti tai, ko dar neteko patirti ir atrasti savyje tai, ko patys dar nežinojote. Ši mokymų dalis susideda iš 4 etapų - trumpa teorinė dalis ir 3 praktinės dalys - judesio, kvėpavimo ir atsipalaidavimo. Dalyviai kviečiami turėti patogius rūbus.
Įtaigaus kalbėjimo mokymai
Nesvarbu kur ir kam bekalbėtumėte, Jūs visada turite tą patį tikslą – ĮTIKINTI. Jei Jumis netiki – Jūsų žodžiai beprasmiški.
Kam skirti Mokymai skirti visiems, kas darbiniame (ar asmeniniame) gyvenime susiduria su įvairiomis situacijomis, kai reikia kalbėti kitiems žmonėms. Kaip kad: pardavimų vadybininkai pardavimo metu klientams, vadovai susirinkimo metu darbuotojams, kai reikia ką nors (idėjas, projektų eigą, …) pristatyti kolegoms, bet kurioje kitoje situacijoje, kai norite ką nors pasakyti kitiems žmonėms ir siekiate būti išgirsti, suprasti ir, svarbiausia, - Jumis patikėtų. Apie mokymus Kalbėti mokame praktiškai visi. Įtaigiai kalbėti geba retas iš mūsų. Kaip pradėti kalbą? Kaip „užkabinti“ ir atitraukti auditorijos dėmesį nuo išmanaus telefono? Kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra? Kalbos turinys yra karalius, bet nepamirškite ir formos (kūno kalba, kalbėjimo maniera, apranga ir t.t.) – ji yra kalbos karalienė. Viešo kalbėjimo baimės suvaldymas taip pat yra aktualus praktiškai kiekvienam besirengiančiam kalbėti auditorijai. Visos šios temos (ir net tik) nagrinėjamos mokymų metu. Mokymų nauda Sužinosite kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, kas turi būti kalbos pagrindinėje dalyje, kaip tinkamai užbaigti; Sužinosite kaip kalbėti, kad Jumis patikėtų – kalbėjimo tonas ir maniera, apranga, kūno kalba, akių kontaktas ir t.t.; Susipažinsite su istorijų pasakojimo technika (storytelling), bei kada ir kaip ją tinkamai naudoti; Išmoksite kaip atpažinti, kada auditorija abejinga Jūsų žodžiams ir kaip susigrąžinti jos dėmesį; Sužinosite kaip įtikinamai argumentuoti ir pateikti (sudėtingą) informaciją, kad ją suprastų ir, svarbiausia, Jumis patikėtų; Suformuluosime auditorijos baimės suvaldymo gerąsias praktikas. Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius. Mokymų programa Įtaigios kalbos turinys. Susipažinsite, kokia turi būti įtikinančios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, koks turi būti kalbos „kūnas“, kaip tinkamai ir įtikinančiai kalbą užbaigti. Atskirą dėmesį skirsime istorijų pasakojimo (storytelling) ir sudėtingos (statistinės, techninės…) informacijos perteikimo temoms. Įtaigios kalbos forma. Aptarsime tiek verbalinius kalbos elementus – balsas, intonacija, pauzės, kalbėjimo greitis ir tembras, kalbos šiukšlės ir pan.; tiek neverbalinius, kaip kad kūno kalba, akių kontaktas, išvaizda, apranga, gestikuliacija ir t.t. Viešo kalbėjimo baimės įveikimas. Statistiškai nemažiau kaip 95% bijo kalbėti prieš auditoriją (viešo kalbėjimo fobija). Nagrinėsime kaip ji pasireiškia ir kaip ją suvaldyti, kad baimė taptų Jus mobilizuojančiu draugu, o ne iš vėžių išmušančia kliūtimi.
Konfliktų valdymas
Jūs suklysite. Nesvarbu kokie geri ir tobuli esate, vis tiek vieną dieną Jūs suklysite. Konfliktas yra neišvengiama realaus gyvenimo dalis.
Kam skirti Mokymai skirti visiems, kas darbiniame gyvenime dirba su klientais. Tokiame darbe konfliktinės situacijos yra neišvengiamos. Tad gebėti tinkamai suvaldyti konfliktines situacijas svarbu tiek siekiant išlaikyti klientą, tiek stengiantis minimizuoti žalą santykiams, kai kliento emocijos blaivų protą stumia į užribį. Apie mokymus Gebėjimas spręsti konfliktines situacijas su klientais yra kritiškai svarbus kiekvienam pardavimų srities profesionalui. Konfliktų pasekmės tam tikrais atvejais gali lemti kliento praradimą arba turėti kaip tik priešingą rezultatą – sustiprintus santykius ir išaugintą pasitikėjimą. Mokymų nauda Susipažinsite, kokio tipo asmenybės labiausiai linkusios konfliktuoti; Nagrinėsime kaip į konfliktinę situaciją reaguoja žmogaus kūnas; Susipažinsite kaip veikia žmogaus mąstymas emocingų situacijų metu; Suformuluosime aiškų konfliktinės situacijos sprendimo „algoritmą“ vedanti nuo problemos eskalavimo iki sprendimo paieškos; Aptarsime, kokia elgsena yra vengtina konfliktinių situacijų metu. Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius. Mokymų programa Konflikto psichologija. Bilas Geitsas yra pasakęs „Jūsų labiausiai nepatenkinti klientai yra geriausias Jūsų augimo šaltinis“. Koks turi būti požiūris į konfliktą su klientu? Ar turime priimti kaip (asmenišką) kliento ataką ar kaip problemą, kuriai reikia surasti sprendimą? Konfliktiškų asmenybių tipai. Psichologai išskiria 3 labiausiai konfliktuoti linkusius asmenybių tipus – Demonstratyvųjį, Rigidišką ir Pedantišką. Nagrinėsime, kas tai per asmenybės ir kaip užbėgti konfliktams už akių; Žmogaus kūno ir smegenų elgsena emocingų situacijų metu. Išsiskyrę streso hormonai kortizolis ir adrenalinas, padažnėjęs pulsas ir sukilęs spaudimas yra emocingų konfliktinių situacijų palydovai. Analizuosime kaip reaguoja žmogaus kūnas į tokias situacijas ir kaip turime elgtis, jei norime nuo emocijų grįžti prie racionalios sprendimo paieškos. Konfliktinės situacijos suvaldymo „algoritmas“. Suformuluosime 8 žingsnių „algoritmą“ vedantį nuo emocijų eskalavimo ir kaltų ieškojimo link abi puses tenkinančio problemos sprendimo paieškos. Vengtina elgsena konflikto metu. Aptarsime kokia elgsena yra vengtina sprendžiant konfliktus, jei nenorite eskaluoti konflikto ir audrinti kliento emocijų.
Kūno kalbos mokymai
Dažnai žmogaus kūno kalba yra iškalbingesnė nei sakomi žodžiai. Mokymai skirti norintiems ją suprasti.
Kam skirti Mokymai skirti visiems norintiems gebėti „skaityti“ žmonių kūno kalbą. Kuri dažniausiai nemeluoja ir atskleidžia tikruosius žmogaus jausmus, požiūrį, vertinimą, melą ir t.t. Taip pat siekiantiems išnaudoti savo kūno kalbą įvairiose gyvenimiškose situacijose – kaip kad siekiant sudaryti savimi pasitikinčio ir patikimo žmogaus įspūdį. Apie mokymus Įvairių psichologinių tyrimų duomenimis žmogaus kūno kalba yra nemažiau reikšminga nei sakomi žodžiai. Ji dažniausiai atspindi tikruosius žmogaus jausmus, kai tuo tarpu sakomi žodžiai gali būti toli nuo tikrovės. Tad gebėjimas ją „skaityti“ yra svarbus kiekvienam siekiančiam geriau suprasti kitus žmones. Mokymų nauda Sužinosite žmogaus kūno kalbos kilmę, bei esmines jos „skaitymo“ taisykles; Susipažinsite, kurios žmogaus kūno vietos yra iškalbingiausios ir kurias labiausiai reikia stebėti; Išmoksite vertinti žmogaus kūno kalbos elementų derinius ir jų reikšmes; Sužinosite kaip identifikuoti, kada žmogus meluoja ar slapukauja; Susipažinsite kaip patys turite elgtis, norint sudaryti gerą įspūdį ir spinduliuoti pasitikėjimu. Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius. Mokymų programa Kas yra žmonių kūno kalba ir kaip ją skaityti. Mokslininkų manymu neverbalinė žmonių komunikacija (kūno kalba) sudaro didžiąją dalį komunikacijos bendraujant žmonėms. Tad mokėti „skaityti“ žmonių kalbą yra nemažiau svarbu, nei suprasti sakomus žodžius. Kurie dažnai gali būti melas ar nutylėjimai neišduodantys tikrųjų žmogaus minčių ir jausmų. Kūno kalba šiuo atveju dažniausiai yra išdavikė. Mokant ją skaityti, galima identifikuoti kaip iš tiesų žmogus jaučiasi, kada meluoja, kada yra nuoširdus ir kiek tai sutampa su sakomais žodžiais. Kūno kalbos elementai ir jų reikšmės. Ką reiškia sukryžiuotos kojos, sunertos rankos, neegzistuojančių pūkų valymas nuo palto ar rankos paspaudimas nežiūrint į akis. Kurios žmogaus kūno dalys yra pačios iškalbingiausios, kurias mes gebame geriausiai kontroliuoti ir kurios visada sako tiesą? Kaip neapsigauti „skaitant“ kūno kalbą – ar sunertos rankos tikrai reiškia, kad žmogus jaučia neigiamą emociją, o gal jam tiesiog šalta ar tiesiog taip patogu jas laikyti? Kūno kalbos žinių pritaikymas realiame gyvenime. Kaip sudaryti savimi pasitikinčio ir atviro žmogaus įspūdį? Kaip suprasti, kad Jūs esate kitam žmogui nemalonus ir jis mielai baigtų pokalbį, nors bando šypsotis? Kaip „pagauti“ meluojant? Kaip suprasti, kada pašnekovui esate nebeįdomus (pavyzdžiui, kliento nesudomino Jūsų pasiūlymas) ir kad turite imtis atitinkamų veiksmų?