Įtaigaus kalbėjimo mokymai
- Vieta:
Vilnius - Data:
2023 m. lapkričio 27 d. - Dalyvių skaičius:
iki 10
Visiems, kurie darbiniame (ar asmeniniame) gyvenime susiduria su įvairiomis situacijomis, kai reikia
kalbėti kitiems žmonėms. Kaip kad: pardavimų vadybininkai pardavimo metu klientams, vadovai
susirinkimo metu darbuotojams, kai reikia ką nors (idėjas, projektų eigą, …) pristatyti kolegoms, bet
kurioje kitoje situacijoje, kai norite ką nors pasakyti kitiems žmonėms ir siekiate būti išgirsti, suprasti ir
įvertinti.
kalbėti kitiems žmonėms. Kaip kad: pardavimų vadybininkai pardavimo metu klientams, vadovai
susirinkimo metu darbuotojams, kai reikia ką nors (idėjas, projektų eigą, …) pristatyti kolegoms, bet
kurioje kitoje situacijoje, kai norite ką nors pasakyti kitiems žmonėms ir siekiate būti išgirsti, suprasti ir
įvertinti.
Kalbėti mokame praktiškai visi. Įtaigiai kalbėti retas iš mūsų. Kaip pradėti kalbą? Kaip „užkabinti“ ir atitraukti auditorijos dėmesį nuo išmanaus telefono? Kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra? Kalbos turinys yra karalius, bet nepamirškite ir formos (kūno kalba, kalbėjimo maniera, apranga ir t.t.) – ji kaip minimum yra karalienė. Viešo kalbėjimo baimės suvaldymas taip pat yra aktualus praktiškai kiekvienam žmogui žengiančiam prieš auditoriją. Visos šios temos (ir net tik) nagrinėjamos mokymų metu.
• Sužinosite kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, kas turi būti kalbos pagrindinėje dalyje, kaip tinkamai užbaigti;
• Sužinosite kaip kalbėti, kad Jumis patikėtų – kalbėjimo tonas ir maniera, apranga, kūno kalba, akių kontaktas ir t.t.;
• Susipažinsite su istorijų pasakojimo technika (storytelling), bei kada ir kaip ją tinkamai naudoti;
• Išmoksite kaip atpažinti, kada auditorija abejinga Jūsų žodžiams ir kaip susigrąžinti jos dėmesį;
• Sužinosite kaip įtikinamai argumentuoti ir pateikti (sudėtingą) informaciją, kad ją suprastų ir, svarbiausia, Jumis patikėtų;
• Suformuluosime auditorijos baimės suvaldymo gerąsias praktikas.
• Sužinosite kaip kalbėti, kad Jumis patikėtų – kalbėjimo tonas ir maniera, apranga, kūno kalba, akių kontaktas ir t.t.;
• Susipažinsite su istorijų pasakojimo technika (storytelling), bei kada ir kaip ją tinkamai naudoti;
• Išmoksite kaip atpažinti, kada auditorija abejinga Jūsų žodžiams ir kaip susigrąžinti jos dėmesį;
• Sužinosite kaip įtikinamai argumentuoti ir pateikti (sudėtingą) informaciją, kad ją suprastų ir, svarbiausia, Jumis patikėtų;
• Suformuluosime auditorijos baimės suvaldymo gerąsias praktikas.
Mokymų programa:
- Įtaigios kalbos turinys. Kokia turi būti įtikinančios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, koks turi būti kalbos „kūnas“, kaip tinkamai ir įtikinančiai kalbą užbaigti. Atskirą dėmesį skirsime istorijų pasakojimo (storytelling) ir sudėtingos (statistinės, techninės…) informacijos perteikimo klausimams.
- Įtaigios kalbos forma. Aptarsime tiek verbalinius kalbos elementus – balsas, intonacija, pauzės, kalbėjimo greitis ir tembras, kalbos šiukšlės ir pan.; tiek neverbalinius, kaip kad kūno kalba, akių kontaktas, išvaizda, gestikuliaciją ir t.t.
- Viešo kalbėjimo baimės įveikimas. Statistiškai nemažiau kaip 95% bijo kalbėti prieš auditoriją (viešo kalbėjimo fobija). Nagrinėsime kaip ji pasireiškia ir kaip ją suvaldyti, kad baimė taptų Jus mobilizuojančiu draugu, o ne iš vėžių išmušančia kliūtimi.
Atsiliepimai
Nors mokymai atviri ir susirenka dalyviai dirbantys su labai skirtingais produktais, dėstoma informacija gali būti naudinga kiekvienam. Mindaugas nemažai dalinasi ir savo asmenine patirtimi, taip paskatina ir kitus mokymų dalyvius pasidalinti savo patirtimis bei aktyviai įsitraukti. Jei daugiau pardavėjų apsilankytų mokymuose kaip šie ir pradėtų taikyti gerąsias praktikas bei profesionalų bendravimą, mažiau klientų norėtų nutraukti pokalbį vos išgirdę, jog į juos kreipiasi pardavėjas.
Bendradarbiavimas su Mindaugu prasidėjo, kaip dažnai nutinka pardavimuose, nuo “šalto” skambučio. Derinant mokymus turėjau progą įsitikinti Mindaugo profesionalumu: pats būdamas praktikas jis mato pardavimus iš tos pačios pozicijos, kaip ir mes – pardavimų vadovai/vadybininkai. Patiko jo kruopštus pasiruošimo mokymams procesas ir įsigilinimas į situaciją –Mindaugas girdi savo klientą. Mokymų programos teoriją turiningai papildo realių situacijų pavyzdžiai iš lektoriaus patirties. Rekomenduočiau Mindaugą Lastauską ir Jūsų pardavimų komandos mokymams.
Noriu padėkoti už fantastiškus ir tikrai geriausius mokymus pasaulyje?! O jei rimčiau, tai tikrai ačiū Jums už skirtą laiką, profesionalumą, dėmesio prikaustymą iki pat 18 valandos ir kokybiškus mokymus. Grįžusi šiandien į darbą, motyvuota ir pasikrovusi, kibau su kitomis mintimis bei veiksmais į darbus ir susitikimo metu su vienu itin perspektyviu klientu sukirtome rankomis ir pasirašėme sutartį! Ilgokai delsiau, nes nežinojau, kas yra įkyrumas, o kas – atkaklumas. Susidėliojau visus taškus apsilankius Jūsų mokymuose. Ačiū dar sykį, Mindaugai.