lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Tu pakviesk mane į pasimatymą

Tu pakviesk mane į pasimatymą

Save gerbiantis džentelmenas gerų progų nepraleidžia, nes žino, kad jos nesimėto. Save gerbiantis džentelmenas moterį, kuri jam krito į akį kviečia į pasimatymą, o ne laukia kol tai padarys kiti ir gardus kąsnelis bus nugvelbtas iš pat panosės.

Tas pats vyksta ir pardavimuose. Pardavėjas profesionalas VISADA, kai tik yra galimybė kviečia klientą susitikti. Kodėl jis taip daro? Todėl kad myli klientus ir ta meilė yra pati tvirčiausia – iš išskaičiavimo (tie kurie mano, kad tvirčiausia meilė remiasi jausmais, o ne skaičiais vieną dieną supras, kad klysta). Būtent susitikimo metu pardavėjas turi didžiausią tikimybę parduoti. Ne telefonu, ne mailu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis. Tik susitikus klientą, klientas gali pamatyti Jūsų tikrąją meilę – degančias akis, nuoširdų rūpestį kliento problemomis, nesuvaidintą norą padėti. Tokia tvirta meilė vėliau sutvirtinama parašais ant sutarties. Arba galima to nedaryti. Sėdėti ofise ir prisiekinėti meilę klientui telefonu, arba barškinant klaviatūros klavišus. Kalbėti apie tai, kuriuo būdu klientas jaučia meilę stipriausiai būtų beprasmiška. Tad iškyla klausimas – jei viskas savaime aišku, kodėl didžiosios dalies pardavėjų kelnių sėdynės susitrina greičiau negu batų padai? Jei jau taip myli, ar sunku pajudinti užpakalį? O gal ta meilė ne tokia ir stipri? Gal save myli labiau negu klientą? O gal esi paprasčiausias tinginys ir visada rasi priežastį paaiškinti kodėl nedarai to, ką pirmu prioritetu turi daryti???

Pardavėjui profesionalui nėra blogo oro, didelių kamščių, per tolimo atstumo, per mažo (didelio) kliento ar kitų „atmazo“ stiliaus priežasčių nuvykti pas klientą įrodyti savo meilės stiprumo.

Liko mėnuo iki Kalėdų. Jei iki šiol prasėdėjot ofise vaidindami pardavimo vadybininkus, tai bent jau prieš šventes aplankykite klientus. Prisiminkite kas Jums finale moka atlyginimą. Gal tuomet geriau suprasite meilės iš išskaičiavimo tvirtumą. Ir kad meilę reikia ginti, saugoti ir puoselėti. Nes jei to nepadarysite Jūs, pas Jūsų klientus ateis tie, kurie buvo mokymuose pas mane 🙂

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
  • Tvarkyti parinktis
  • Tvarkyti paslaugas
  • Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus
  • Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
  • {title}
  • {title}
  • {title}