Offline media mokymai

Mokymai skirti visiems, kurie susiduria su offline žiniasklaida (TV, radiju, lauko reklama, spauda) profesinėje veikloje – dirba marketingo sferoje, žiniasklaidą perka ar parduoda. Tiems, kurie nori žinoti, kaip efektyviai naudoti žiniasklaidos priemones, nešvaistyti pinigų ir laiko.

  • Mokymų metu sužinosite kiekvienos žiniasklaidos privalumus ir trūkumus.
  • Kokiais atvejais komunikacijoje rinktis vieną ar kitą žiniasklaidą.
  • Lektoriaus patirtis leis pažvelgti į kiekvieną žiniasklaidą „iš vidaus“, išryškinant tai kuo žiniasklaidos kanalai didžiuojasi, ir tai ką stengiasi nutylėti. 
  • Mokymuose pateikiamas realus žiniasklaidos veidas – be makiažo ir politkorektiškos kaukės. 

 

  • 5 metų patirtis žiniasklaidos planavimo (media) agentūrose CMS ir Carat;
  • 10 metų patirtis pardavinėjant reklamą – vadovavo „All Media Baltics“ (kuriai Lietuvoje priklauso televizijos kanalai TV3, TV6 ir TV8, radijo stotis Power Hit radio), „Delfi“ ir „JCDecaux“ pardavimo skyriams.
  • Bendras karjeros pardavimo biudžetas didesnis nei 100 mln. EUR.
  • Lektorius Žiniasklaidos (media) planavimą dėsto Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete, yra įvairių Žinių radijo komentarų autorius.

Registruotis

Mokymų programa:

  • Žiniasklaidos srities pagrindiniai apibrėžimai. Reach‘as, Share‘as, Affinity, OTS, GRP ir kitos sąvokos, kurias profesionalai turi ne tik žinoti, bet ir mokėti jomis operuoti – suvokti kaip rodikliai skaičiuojami, gebėti įvertinti, kada jie geri, o kada nelabai, kodėl televizijos Jums nori parduoti 15 min. GRP, o ne 1 min., ir panašiai.
  • Reklamos kampanijų tipai. Vienaip naudojama žiniasklaida siekiant iškomunikuoti akciją dešrelėms, visiškai kitaip formuojant solidų prekinio ženklo įvaizdį. Kaip naudoti žiniasklaidą skirtingų reklamos kampanijų tipų atveju.
  • Amžinas klausimas – kiek reikia reklamos? Koks jos kiekis yra optimalus? Kiek GRP? Kiek parodymų? Kiek klipų, maketų ar reklaminių plokštumų? Apžvelgsime populiariausias teorijas ir praktikas.
  • Reklamos rinkos apžvalga. Kas vyksta reklamos rinkoje? Pokovidiniai 2021 ir 2022-ieji žiniasklaidoje buvo tikras vakarėlis – augo visi ir augo ženkliai. Rekordinė infliacija neabejotinai reiškia, kad ir žiniasklaidos kanaluose kainos kils. Kaip tokioje situacijoje verta elgtis marketingo specialistams?
  • Reklama televizijoje. Televizija Lietuvoje vis dar karalienė. Kodėl ir ar ilgam? Populiariausi TV kanalai mėgsta komunikuoti, kad TV žiūrimumas ne tai, kad nekrenta, bet netgi truputį auga. Kaip taip gali būti, jei sveikas protas sako priešingai? Kur yra tiesa? Kaip televiziją tinkamai naudoti reklamoje.
  • Reklama radijuje. Radijo nenužudė televizija, nenužudys ir internetas. Kodėl ir kaip tinkamai radiją panaudoti reklamoje.
  • Reklama spaudoje. Ar spaudai internetas nuleido kraują? Faktas! Bet spauda ir šiandien gali būti labai naudinga reklamai jei tinkamai ją naudosite.
  • Lauko reklama. Kas mūsų laukia už ofiso durų? Į gatves po karantino sugrįžę žmonės, automobilių spūstys ir lauko reklama laukianti reklamos užsakovų. Kodėl ją taip mėgsta politikai? Gal todėl, kad lauko reklama neturi reitingų, yra paprasta ir lengvai suvokiama?
  • Žiniasklaidos (media) agentūros. Lietuvoje nuo 80% iki 90% (ar kiek daugiau) biudžetų reklamai yra aptarnaujami media agentūrų. Tad kaip su jomis konstruktyviai turi dirbti marketingistai, kad nauda būtų pati didžiausia?
Registracija
adele@pamo.lt
+370 683 75 700

 

 

Kaina
275 EUR + PVM vienam asmeniui
225 + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš vienos įmonės

 

Į kainą įskaičiuota
8 val. mokymai, pietūs,
4 kavos pertraukos,
mokymų santrauka ir mokymų pažymėjimas

Atsiliepimai

Mokymus ir seminarus vertinu skeptiškai. Tiksliau, skeptiškai vertinu lektorius. Dažniausiai jie būna dviejų tipų: sausi, kaip per džiūvęs rastas, nuo realybės atitrūkę teoretikai arba charizma persisunkę visagaliai, kurie parduoda/parsiduoda vos pravėrę duris. Pastarieji įkvepia, užveda, tačiau jų magiškas impulsas baigiasi vos tik susiduri su pirma nesėkme ir supranti, kad tu nesi jis. Mindaugas yra meistras. Savo mokymuose jis demonstruoja įgimtą sugebėjimą parduoti, tačiau kiekvieną savo žodį jis gali paremti teorijomis, praktiniais išskaičiavimais, statistika, analize… Apie pardavimus jis kalba lengvai, paprastai, suprantamai, tačiau visi jo žodžiai turi betoninį pagrindą, kurį sulipdė ne tik teorijos, bet ir įspūdingos lektoriaus praktinės žinios.  
TADAS ŠIRVINSKAS - UAB „Kauno diena“ direktorius (``Media mokymai``)
Nuo visos mūsų komandos didelis ir nuoširdus ačiū už informatyvius ir vertingus mokymus! ????
Jaučiamės smarkiai papildžiusios savo žinių bagažus ????

EGLĖ DZIAKEVIČIŪTĖ - UAB ,,Drogas`` Marketingo specialistė („Media mokymai“)
LRT Komunikacijos ir rinkodaros komanda dėkoja už puikius media mokymus! Buvo labai naudinga sužinoti naujų dalykų ir padiskutuoti įvairiais su reklama ir rinkodara susijusiais klausimais. Mindaugas – tikras savo srities profesionalas, mokantis sudėtingus dalykus papasokoti paprastai ir visada atviras diskusijoms.
INDRĖ PETRAUSKĖ - LRT (Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija) komunikacijos vadovė
Rodyti visus

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.