lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Kompetencijų balansas

Kompetencijų balansas

Kompetencijų balansas yra būtina sąlyga dirbant su klientu, kad klientas jaustų Jums pagarbą, bet iš kitos pusės nesijaustų nepilnaverčiu prasčioku.

Kompetencijų balansas pasiekiamas tuomet, kai klientas aiškiai jaučia, kad tam tikroje srityje Jūs esate už jį gerokai pranašesni, bet yra ir sritis, kur klientas už Jus daug pranašesnis.

Tad apie viską nuo pradžių.

Jei norite, kad klientas Jus gerbtų, turite žinoti ar gebėti tai, ko nežino ar negeba Jūsų klientas. Kitaip tariant, kad jis Jumis šiek tiek žavėtųsi. Geriausia, kad tai būtų kompetencija srityje už kurią klientas Jums ir moka pinigus. Vadinasi, negalite leisti, kad klientas Jus mokytų kaip Jums reikia dirbti, bei diskusijose, kurios yra susijusios su Jūsų atstovaujama sritimi, Jūsų žodis turi būti paskutinis. Ne kliento. Jei tik klientas pajus, kad jis už Jus net ir Jūsų srityje yra nemažiau kompetentingas, pagarba ir autoriteto jausmas bus negrįžtamai prarasti. Norint tapti nepakeičiamuoju partneriu, jums mažiausiai reikia prarasti pagarbą ir autoritetą.

Iš kitos pusės neturite prieš klientą atrodyti visažiniu visų galų meistru. Niekam nepatinka tobulybės. Tad tam, kad išlaikytumėte kompetencijų balansą turite suteikti galimybę ir klientui pademonstruoti pranašumą tam tikroje srityje. Tarkim, Jūsų klientas yra automobilių srities atstovas. Paklausti patarimo renkantis automobilį būtų puikus ėjimas. Jūs suteiksite savo klientui puikų šansą pademonstruoti savo kompetenciją. Visiems tai patinka. Kitas puikus būdas yra komplimentai. Negailėkite jų. Lietuviams, ypač vyrams, komplimentų sakymas yra gana svetimas. O visai be reikalo. Komplimentus taip pat reikia mokėti sakyti. Pirmiausiai jie turi atitikti tikrovę, nes priešingu atveju tai skambės kaip lindimas ten kur saulė nešviečia. Taipogi, jie turi būti sakomi ne per dažnai, ne per saldžiai, turi skambėti natūraliai, pasakyti laiku ir vietoje.

Apibendrinsiu. Kuriant santykius su klientu stenkitės išlaikyti kompetencijų balansą. Parodykite klientui, kad tam tikroje srityje Jūs esate pranašesnis, bet iš kitos pusės tam tikroje srityje leiskite klientui būti pranašesniu už jus. Pusiausvyra užtikrina apipusią pagarbą ir

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
  • Tvarkyti parinktis
  • Tvarkyti paslaugas
  • Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus
  • Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
  • {title}
  • {title}
  • {title}