lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Klientų pasitenkinimo tyrimai

Klientų pasitenkinimo tyrimai

Ar Jūs žinote ką apie Jus galvoja Jūsų klientai? Ar jie yra patenkinti Jūsų darbo kokybe? Ar patenkinti vadybininkais, kurie juos aptarnauja? Galbūt Jūsų klientai Jums turi ką nors pasiūlyti, kad Jūsų produktas dar geriau atlieptų jų poreikius?

Dauguma atsakytų, kad TAIP, žinome. Juk su klientais bendraujame kasdien. Juk jei kažkas negerai, klientas pasakys? Tiesa?

Ne! Netiesa! Jis nebūtinai tai padarys. Ypač jei patys apie tai neklausiate. O jei ir klausiate, reikia mokėti klausti, kad išvengti balto melo ar abstrakčių atsakymų, kaip kad „Jūs dirbate gerai“. O „gerai“ tai čia kaip „gerai“? 7 balai iš 10 ar 10 iš 10?

Jei norite savo klientams tapti nepakeičiamuoju partneriu, turite nespėlioti ar tariamai žinoti, ką apie Jus mano Jūsų klientai. Turite tiksliai ir pastoviai žinoti. Tam dažniausiai naudojami Klientų pasitenkinimo tyrimai. Mano rekomendacija yra juos daryti reguliariai ir sistemingai. Jie neturėtų būti per dažni ir per ilgi. Nevarginkite savo klientų ilgais klausimynais. Klauskite esmės, tik tai, kas svarbiausia. Neapkraukite tyrimo nereikšmingomis detalėmis, tarp kurių vėliau patys galite pasiklysti. Taip pat rekomenduoju naudoti skaitinio įvertinimo klausimus. Kad galėtumėte vėliau rezultatus lyginti bėgant laikui – kur Jūs tobulėjate, o kur reikėtų labiau pasitempti. Jei klientui planuojate užduoti kažkokį klausimą, pirmiausiai paklauskite savęs, ką Jums duos kliento atsakymas? Kaip tą informaciją galėsite paversti savo veiksmais? Jei to padaryti neįmanoma, geriau visai neklauskite.

Tokius tyrimus galite atlikti patys, galite samdyti trečiąsias šalis. Aš būčiau už pastarąjį variantą dėl labai paprastos priežasties. Klientai svetimiems žmonėms bus atviresni ir nuoširdesni, nei tiesiogiai Jums. Juk jei Jūsų mama ar dukra apsirengia netikusią suknelę ir paklausia kaip atrodo, ar tikrai visada pasakysite tiesą? Čia panašiai. Trečia šalis nuima balto melo efektą.

Apibendrinsiu. Tiekėjas nesivargina sistemingai tirti savo klientų patirties. Jis ir be to tariamai „viską žino“. Partneris savo klientus nuolat tiria. Tai daro tam, kad galėtų kurti dar geresnį produktą savo klientams.

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}