lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Kliento lūkesčių kontrolė

Tarkime įvykdėte projektą, kuris Jūsų klientui uždirbo 100 000 EUR. Čia gerai ar blogai? Nežinia. Viskas priklauso nuo kliento lūkesčių. Apie juos šiandien ir noriu pakalbėti.

Jei klientas tikėjosi iš šio projekto uždirbti 50 000 EUR, tai Jūsų rezultatas tiesiog fantastiškas. Bet jei kliento lūkesčiai buvo uždirbti 200 000, tuomet Jūs esate visiška nesėkmė ir apie šį klientą ateityje galite pamiršti.

Kliento pasitenkinimas visada yra lygus realiam rezultatui padalintam iš suformuotų lūkesčių. Tai reiškia, kad tam kad klientas būtų patenkintas, pasiekti gerą rezultatą nepakanka. Nemažiau svarbu yra ir sukontroliuoti kliento lūkesčius. Kaip tai padaryti?

Dažniausi lūkesčių spąstai yra tai, kad mes pardavinėdami linkę juos išpūsti. Kitaip tariant linkę viską pagrąžinti, teigiamus dalykus sureikšminti, akcentuoti. Neigiamus dalykus nuvertinti ar net visai nutylėti. Patenkinti išpūstus ir nerealius lūkesčius bus labai sunku ar net neįmanoma. Tai yra tiesiausias kelias į kliento praradimą.

Kitas dalykas į ką būtinai reikia atkreipti dėmesį, tai ar Jūs ir klientas vienodu, tuo pačiu būdu vertinsite rezultato gerumą. Ar ta pačia kalba kalbate. Aš didelę savo profesinio gyvenimo dalį dirbau žiniasklaidoje. Pardavinėjau reklamą. Reklama dažniausiai yra pardavinėjama kontaktais ir reklaminės kampanijos rezultatas taip pat yra skaičiuojamas reklamos pasiektų žmonių kiekiu. Bet klientai praktiškai visada reklaminės kampanijos rezultatą matuoja visiškai kitaip – vieniems tai pakilę pardavimai, kitiems padidėjęs prekinio ženklo žinomumas, tretiems suformuotas pageidaujamas įvaizdis. Todėl prieš prasidedant reklamos transliacijoms visada stengdavausi su klientais susitarti kaip mes matuosime rezultatą, kokio rezultato klientas tikisi.

Trečias svarbus momentas, išsiaiškinti kas iš kliento pusės vertins rezultatus. Ar tai bus tas žmogus su kuriuo Jūs tiesiogiai bendraujate, o galbūt jo vadovas ar akcininkas? Jei paaiškėtų, kad vertins kitas žmogus, būtinai stenkitės pabendrauti su juo tiesiogiai ir iš pirmų lūpų išsiaiškinti jo lūkesčius. Tam, kad vėliau netektų sužinoti, kad svarbiausias žmogus kliento pusėje liko nusivylęs.

Na ir galiausiai atkreipkite kliento dėmesį į iš pirmo žvilgsnio nereikšmingas detales – įvairius terminus, apmokėjimo detales, įvairias garantijas ir produkto grąžinimo sąlygas. Kad vėliau netektų su klientu nemaloniai aiškintis, paaiškėjus, kad klientas per daug nekreipė dėmesio į tai kas mažu šriftu parašyta prie kokios nors žvaigždutės sutartyje. Ir tai būtų ne tik kliento problema. Visos kliento problemos taip pat yra ir Jūsų problemos.

Apibendrinsiu. Jei norite būti nepakeičiamuoju partneriu savo klientams, nepakanka kontroliuoti realaus rezultato kurį gaus Jūsų klientas su Jumis dirbdamas. Nemažiau svarbu yra kontroliuoti ir kliento lūkesčius.

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}