Gero pardavimo vadybininko apranga
Kaip turi rengtis pardavėjas? Taip kad apranga padėtų parduoti!
Darbas pardavimuose turi įtampos ir streso – skambučiai, susitikimai, biudžeto vykdymas ir pan. Tad apranga pirmiausiai turi būti patogi. Turite jaustis laisvai ir nevaržomai. Aprangos detalės neturi Jūsų blaškyti, kaip kad veržiantis kaklaraištis ar nepatogūs aukštakulniai. Iš kitos pusės tai yra darbas su klientais. Pardavimo vadybininkai yra įmonės veidas klientų akyse. Tad patogi, bet nereprezentatyvi apranga nėra tinkamas pasirinkimas. Ypač, jei turite susitikimų su klientais (ar potencialiais klientais) kuriuos sutiksite pirmą kartą.
Pirmas susitikimas su klientu, tai kaip ėjimas į tamsų urvą – niekada nežinai ką jame rasi. Tai gali būti labai konservatyvus ir griežtas pagyvenęs žmogus, tai gali būti atsipalaidavęs, tatuiruotes demonstruojantis jauno amžiaus klientas. Gero pardavėjo pareiga, kad jis būtų apsirengęs taip, kad nesukeltų neigiamos reakcijos nepriklausomai nuo to su kokiu klientu susidurs. Todėl visada rekomenduoju rengtis konservatyviau ir vengti kraštutinumų.
Prabangus kostiumas – ne, džinsai – ne, auksinės sąsagos – ne, kedai ar sportbačiai – ne, Hugo Boss kaklaraištis – ne, brangus ir akį rėžiantis papuošalas – ne. Suprantama, kad konservatyvesnė dvidešimtmečio ir penkiasdešimtmečio apranga skiriasi. Taipogi reiktų vengti demonstruoti ryškias tatuiruotes, auskarus nosyje ir pan. Žinoma, visada egzistuoja išimtys. Jei atstovaujate bankui ar pardavinėjate tatuiruočių salono paslaugas, tuomet galioja tos specifinės srities taisyklė. Svarbiausia, kad kokios taisyklės bebūtų niekada nepamirštumėte sveiko proto.