lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Duoti vištai antibiotikų ar neduoti?

Duoti vištai antibiotikų ar neduoti?

Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Štai kur klausimas! Jei duoti, tai kiek? Gal dvigubą, kaip kad mėgstu užsisakyti viskio bare? O gal visai nei lašo, kaip kad siūlytų kaimynė supermamytė iš antro aukšto, kurios vaikučiai bando išgyventi be skiepų, būdami veganais ir tuoj pradės lankyti ultraliberalų darželį, kur vaikai mokys auklėtojas, o ne atvirkščiai. Klausimas rimtas! O gal ir ne visai 🙂 Iškilo jis man kai pamačiau kiaušinių reklamą kurioje skelbia, kad reklamuojami kiaušiniai yra padėti vištų kurios auginamos be antibiotikų. Bėk ir pirk kol dar liko! Bet tai čia gerai kad be antibiotikų ar nevisai? Ar antibiotikai reiškia, kad kiaušiniai kažkuo prastesni? O gal priešingai? Gal vištos be antibiotikų dvesia kaip musės vėlyvą rudenį ir prieš mirdamos dar spėja išstumti paskutini kiaušinį, kurį geradėjai man siūlo pirkti? Aš nežinau. Nesu vištų augintojas ar veterinaras, nors kiaušinius visai mėgstu. Sumaištis, ne kitaip. Ir tokių pavyzdžių yra tūkstančiai – kur tik pasisuksi: dantų pasta su kažkokia medžiaga, milteliai su tulžimi, kompiuteris su 17 branduolių procesoriumi ir t.t. Lygiai tas pats ir pardavimuose. Pardavėjai giria savo produktus ir save – „mes investavome milijoną eurų į gamyklą!”, “mes taikome pažangius metodus!“, „mūsų ofisas naujame dangoraižyje!” ir t.t. Bet tai KAS MAN IŠ TO? Kokia man nauda, kad Jūs ar Jūsų parduodamas produktas turi vienokias ar kitokias savybes? Kas man iš to, kad vištos augintos be antibiotikų? Štai čia yra tipinė pardavėjų klaida. Jie pasakoja apie savo produkto savybes klientams, bet nepaaiškina kas jiems iš to? Kokią vertę tai kuria klientams? Kokia jiems iš to nauda? Todėl, VISADA kai kažką teigiate apie savo parduodamą produktą klientams paklauskite savęs – kas iš to klientui? Jei nieko – tai neaušinkite burnos ir negaišinkite brangaus kliento laiko, nekalbėkite apie tai visai! Jei naudos yra – paaiškinkite ją klientui! Nemanykite, kad tai „savaime suprantama“. Štai dar vienas pavyzdys su mano konkurentais, t.y. įmonėmis ir žmonėmis, kurie užsiima mokymais (žinau kad pasislėpę skaitote 🙂 ). Kai klientams girsitės ir rodysite visokius diplomus ir sertifikatus, paaiškinkite kuo tie diplomai padarė Jus geresniais ir ką tai duos Jūsų klientams, kokią naudą gaus klientas iš to kad turite gražių sertifikatų. Nes bus kaip su tais antibiotikais – gal kažkam ir suprantama. Bet man ne 🙂

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis Kada parengsite pasiūlymą?
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}