lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

C klientų tipas. Teisūs su 99,83% tikimybe.

C klientų tipas. Teisūs su 99,83% tikimybe.

Šį kartą paskutinis postas iš DISC žmonių tipų temos. Desertui iš arčiau susipažinsime su C tipu. Šis tipas vadinamas analizuojančiu. Tad desertas vertas pagrindinio patiekalo 🙂 Šio tipo žmones atpažinti gana paprasta – jie dažniausiai intravertai, galvos prikimštos excelio lentelių, buhalterinių reikalų, visokių taisyklių, procedūrų, instrukcijų, bei kitų dalykų, kurie kitiems žmonėms smarkiai sunkina gyvenimus ir paprastus dalykus paverčia sudėtingais. Bet ne C tipo žmones. Be instrukcijų ir taisyklių jiems būtų sunku gyventi. Juk iš tiesų! Gerai kai po punkto Nr. 15 yra punktas Nr. 16. O ką reiktų daryti jei jo nebūtų??? Bėda 🙂

C tipo žmonės vengia rodyti emocijas, yra formalūs ir oficialūs. Su jais sunkiausia nuo „Jūs“ pereiti prie „Tu“. Jie tikslūs, kruopštus ir sąžiningi perfekcionistai. Jiems nereikia žmonių. Kad būtų laimingais, jiems pakanka skaičių, duomenų, lentelių ir panašios medžiagos užimti smegenis. Kur tokių žmonių gausu? Pirmiausia finansų skyriuje, IT sferoje nemenkas kontingentas, visokie auditoriai ir teisininkai taip pat dažnai būna C tipo žmonės. Kai mokiausi VU matematikos ir informatikos fakultete, tai tokio tipo žmonių prisižiūrėjau tiek dėstytojų, tiek studentų tarpe. Šalia visko jie save laiko teisuoliais ir dažnai visažiniais. Tad su dėstytojais padiskutuoti nebūdavo lengva 🙂

Štai paimkime, kad ir buvusią mūsų finansų ministrę Ingridą Šimonytę. Visiškas C tipo pavyzdys. Veidas šaltas ir rimtas, kalba struktūruota ir tiksli kaip chirurgo peilis. Kiekvienas žodis turi prasmę, nėra čia ko tuščiažodžiauti 🙂 Makiažas… Koks makiažas? 🙂 Nebent viešųjų ryšių komanda įtikina, kad “reikia”, nes žmonės žiūri 🙂

Kaip parduoti tokio tipo klientams? Pasiruoškite. Gerai pasiruoškite. Nes jei kažkur nusišnekėsite, jie tai pastebės. Tas pats su vėlavimu. Jei pavėluosite 1,5 minutės, tai jų mintys bus maždaug tokios – “jei net laiku nesugebate atvykti, ką bekalbėti apie darbą su Jumis…”. Išlaikykite formalų ir dalykišką bendravimo toną. Teiginius grįskite faktais, o ne “man atrodo”. Nepamirškite detalių. Trečias skaičius po kablelio yra svarbus, nes “ordnung est ordnung”. Į klausimus atsakinėkite tiksliai ir tiesiai. Makaronai ir vata juos pykina. Nesiginčykite su jais. Nepamirškite, kad jie teisuoliai. Diskutuokite atsargiai ir pagrįstai. Nespauskite su pardavimu. Jiems reikia laiko rinkos analizei ir sprendimo priėmimui.

Mano tėvas yra 95% C tipas. Tvarkingas ir sąžiningas žmogus. Savo laiku nestojo į komunistų partiją ir pasmerkė save nepadaryti karjeros, nes „taip neteisinga“. Dar man jis per visa gyvenimą nei karto nepasakė, kad mane myli. Nors žinau, kad tikrai labai myli. Nesilpniau negu aš jį myliu.

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
  • Tvarkyti parinktis
  • Tvarkyti paslaugas
  • Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus
  • Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
  • {title}
  • {title}
  • {title}