lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Ar verta meluoti?

Ar verta meluoti?

Ar verta meluoti įveikiant „filtro / administratorės“ barjerą šalto skambučio metu? Paprastas klausimas. Geras pardavėjas NIEKADA nemeluoja. Tad atsakymas slypi žodyje NIEKADA. Meluoti neverta. Galima „filtro / administratorės“ barjerą įveikti ir be melo. Nors šiame etape melą praktikuoja daug pardavimo vadybininkų, bei daug pardavimo konsultantų ar trenerių moko kaip „filtrą“ įveikti melu. Melo formų gali būti įvairių, dažniausiai praktikuojama – apsimesti kad esi ieškomo kontakto (geras) pažįstamas, ar bent jau kaip minimum kontaktuoji ne pirmą kartą. Pavyzdžiui, jei vadovas Gediminas, prašyti sujungti su „Gedu“, kad „filtras“ laikytų Jus geru vadovo pažįstamu, nes juk didelį bosą Gedu vadina 🙂 Kitas melo variantas apsimesti, kad „kažkur nukišau“ Gedimino telefono numerį arba kita tokio scenarijaus variacija – prašyti „susitikslinti“ Gedimino telefono numerį diktuojant kaimynės iš pirmos laiptinės numerį. Abiem atvejais siekiama vieno – gauti tiesioginį vadovo telefono numerį. Galbūt Jūs taip „filtrą“ įveiksite, galbūt Jūs gausite vadovo Gedimino numerį, BET (o kaip kažkas iš Sostų karų Starkų giminės sakė, viskas kas pasakyta iki žodelio „BET“ yra nesvarbu) Jūs pirmą kontaktą su potencialiu klientu pradedate MELU! Kaip Jumis galima pasitikėti (be pasitikėjimo pardavėju nebus ir pardavimo), jeigu Jūs nuo pat pirmo kontakto meluojate! Jūs galite man oponuoti, kad „filtras“ yra nesvarbu, kad sekretorė yra niekas ir tikslas pasiekti vadovą pateisina priemones. Taip, BET ką Jūs žinote apie administratorės ir vadovo santykius? Galbūt ji yra jo jaunesnioji antros eilės pusseserė? O gal jie miega kartu? Ir ką apie Jus pagalvos vadovas, jei vėliau „filtras“ pasiteiraus – „kas Jums čia skambino ir Gedu vadino??? Taip kad net ir nedidelis, „nekaltas“ melas gali užkirsti kelią tolimesniam darbui su klientu, nepriklausomai nuo to kaip puikiai praėjo šaltas skambutis įveikus „filtro“ barjerą. Tad nemeluokite ir nereikės kvaršinti galvos klausimais kas su kuo miega 🙂

Naujausi įrašai

Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis Kada parengsite pasiūlymą?
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}