lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Apie ką kalbėti, o apie ką ne

Apie ką kalbėti, o apie ką ne

Dirbant su klientais neretai kalba pasisuka ir asmeninėmis temomis, juk bendraudami su žmonėmis nekalbame vien tik apie reikalus. O kuriant ir puoselėjant su klientais asmeninius santykius, tokių pokalbių (neturinčių nieko bendra su darbu) vis daugiau. Tad kokios neformalių pokalbių temos yra tinkamos, o kokių geriau privengti?

Pati svarbiausia taisyklė – kalbėkite apie tai, kas patinka pašnekovui, o ne Jums. Nepamirškite, klientas yra dėmesio centre, tad savo ego pabandykite padėti į antrą planą. Klientas turi mėgstamą sporto šaką, skirkite bent minimaliai laiko su ja susipažinti. Tiek, kad suprasti, kad biatlone reikia ne tik greitai čiuožti, bet ir taikliai šaudyti. Jokiu būdu nepertraukinėkite kliento. Leiskite jam pilnai išsisakyti, net ir tais atvejais, kai jau žinote, ką jis pasakys. Neskubėkite eiti „prie reikalo“. Didžioji dalis žmonių mėgsta pirma apšilti, pakalbėti lengvesnėmis temomis, o tik po to imtis reikalų. Jei turite jumoro jausmą, pajuokaukite. Juokas yra pats geriausias įtampos ir susikaustymo tirpiklis. Sužinokite kuo didžiuojasi Jūsų klientas, Tai yra puikios temos pokalbiui. Gal tai jo šeima, vaikai, verslas, naujai įsigytas namas ar biuras. Tokios temos pašnekovui visada sukels geras emocijas, o juk ne kas kitas, kaip Jūs būsite šių emocijų katalizatorius.

Iš kitos pusės reikia žinoti, kokios temos yra tabu. Pirmiausiai tai politika. Venkite jos. Paslysti politinėse temose yra labai daug grėsmių. Taipogi pavojinga diskutuoti bet kuria tema, kuri prasideda žodžiu „tikiu“. Ir nesvarbu ar tai būtų Dievas, gyvenimo būdas, vaikų auklėjimas, ką reikia valgyti, o kas nesveika, verta skiepytis ar ne, žemė apvali ar plokščia. Atminkite, Jūs niekada nepakeisite kito žmogaus įsitikinimų, kiek besistengtumėte. Užtat bandydami tai padaryti turite visas galimybes susigadinti santykius. Ar Jums to reikia? Tikrai ne. Nėra tinkama tema ir praeities skauduliai. Visi jų turime. Pasistenkite, kad pokalbis nepakryptų apie praradimus, netektis, skaudžius pralaimėjimus.

Apibendrinsiu. Kuriant asmeninius santykius su klientais pokalbiui rinkitės temas įdomias klientui, o ne Jums. Bendraukite lengvai, be įtampos, nevenkite pajuokauti. Venkite politikos, tikėjimo ir įsitikinimų temų, bei visa, kas gali priminti praeities skausmą.

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}