lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Neapsiribokite sutartimi

Neapsiribokite sutartimi

Prasidedant bendradarbiavimui su klientu dažniausiai yra pasirašoma atitinkama sutartis. Bet ar įmanoma joje numatyti visus atvejus, kurie gali pasitaikyti realiame gyvenime? Veikiausiai, kad ne. Ir tai yra Jūsų šansas parodyti klientui, kad Jūs galite būti nepakeičiamuoju partneriu, o ne tiesiog eiliniu tiekėju.

Tiekėjo požiūris į bendradarbiavimą su klientais labai paprastas – sutartyje ar bet kokios kitos formos susitarime yra aprašyta ką ir kaip darome. Pavyzdžiui sugedo kas nors iš mano automobilio elektros instaliacijos. Bet kadangi aš nesu žmogus gerai išmanantis automobilius, nuvykau į servisą, kuris užsiima automobilių pakabos remontu. Jie apžiūrėjo mano automobilį ir sako, čia ne mūsų sritis, ne mūsų reikalas, važiuokite kažkur kitur. Tai yra labiausiai paplitusi tiekėjo pozicija. Su tokiu požiūriu Jūs niekada netapsite partneriu savo klientams. Jei norite tapti partneriu, turite stengtis padėti klientui išspręsti jo problemas, o ne bukai vadovautis sutartyse ar kur nors kitur aprašytomis taisyklėmis. Jei norite, kad grįžčiau į Jūsų autoservisą pateiktame pavyzdyje, Jūs turėtumėte man paaiškinti, kad konkrečiai Jūs negalite atlikti elektros instaliacijos darbų, bet tai ne bėda – Jūs turite partnerius, kurie mielai atliks šiuos darbus. Aš galiu palikti automobilį ir daugiau niekuo nesirūpinti. Jis bus nugabentas į atitinkamą servisą ir man iš ten paskambins papasakoti kokio konkrečiai remonto reikia mano automobiliui. Jaučiate skirtumą? Ar man dar kils svarstymų į kurį autoservisą kreiptis, kai suges koks nors pakabos elementas?

Ir tai tik elementarus pavyzdys. Partneris supranta, kad klientas iš jo tikisi pagalbos. Nepriklausomai nuo to, ar konkreti užklausa numatyta sutartyje ar ne. Partneris pasakys klientui, kad negali padėti tik ypač retu atveju, kai išties nematys ar nežinos jokių variantų, kaip pagelbėti klientui. Tai, beje, liečia ir visus asmeninius kliento prašymus, neapsiribojant profesine sritimi.

Juk gera žinoti, kad tavimi bus pasirūpinta, o ne būsi pasiųstas mandagioj ar mažiau mandagioj formoj pagalbos ieškoti kažkur kitur.

Apibendrinsiu. Tiekėją ir nepakeičiamąjį partnerį skiria požiūris į klientą. Tiekėjas yra sutarties vykdytojas ir visa, kas išeina iš sutarties rėmų yra ne jo reikalas. Partneris stengiasi padėti klientui absoliučiai visais klausimais, kuriais tik besikreiptų klientas, nepriklausomai nuo to, numatyta tai sutartyje ar, ne; profesinis tai klausimas ar visiškai asmeninis.

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}