lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Diskutuoti /Vykdyti

Diskutuoti /Vykdyti

Turbūt kiekvienas esame girdėję posakį „klientas visada teisus“. Iš pirmo žvilgsnio atrodytų, kad nelabai ir yra apie ką diskutuoti. Juk klientas moka pinigus. Būtent tokia logika vadovaujasi eiliniai tiekėjai. Jei norite vieną dieną savo klientams tapti nepakeičiamuoju partneriu, turite mesti iššūkį šiam stereotipui.

Gebėjimas diskutuoti su klientu siekiant pačiam klientui maksimalios naudos yra partnerio savybė. Taip, kartais mūsų klientai būna sudėtingos ir ne pačios maloniausios asmenybės. Su tokiais žmonėmis veltis į diskusiją nėra pats didžiausias malonumas. Bet niekas ir nesako, kad buvimas nepakeičiamu partneriu yra lengvas pasivaikščiojimas. Kalbu apie situacijas, kai klientas nori padaryti prastą sprendimą ar net visišką nesąmonę. Kai Jūs tai matote, bet tuo pačiu žinote, kad įsivelti į diskusiją gali būti nemalonu ir jos rezultatas ne visada prognozuojamas. Daug paprasčiau yra vadovautis lozungu „klientas visada teisus“ ir leisti jam įkristi į paties išsikastą duobę. Partneris niekada neleis, kad taip atsitiktų. Gebėjimas mintis ir argumentus reikšti diplomatiškai, bei žinojimas kokiu būdu geriausiai paveikti kliento sprendimus yra kritinės savybės jei norite būti partneriu. Labai dažnai žmonės, ypač aukšto socialinio statuso, užduoda klausimus tikėdamiesi vieno – pritarti jų galvoje jau gulintiems atsakymams. Neretai aukščiausio lygio vadovai yra ypač savimi pasitikintys žmonės, linkę apsupti save pritarėjų komanda. Išgirdote teisingai. Ne patarėjų, o pritarėjų. Tiekėjai būtent ir renkasi šį lengvą ir paprastą kelią – pritarti. Lengva, paprasta, visi laimingi. Bent jau šiandien. O kaip bus rytoj? Galvosime rytoj. Tuo tarpu kai partneris vardan kliento naudos, rinksis sunkesnį variantą – patarti ir diskutuoti. Mesti iššūkį kliento sprendimui, jei mato, kad jis yra neteisus. Partneris žino, kad diskusijos (kokia karšta ji bebūtų) dulkėms nurimus, klientas tik padėkos, kad neleidote jam suklysti, kad buvote drąsūs ir nepasirinkote lengvesnio kelio. Būtent taip yra auginamas pasitikėjimas. Būtent taip elgiasi nepakeičiamieji partneriai.

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}