Pirmas prisistatymas su klientu
Pirmas susitikimas su klientu kaip ir pirmas pasimatymas yra išskirtinis – turi jaudulio ir nerimo, jis iš esmės apsprendžia ar bus antras ir daugiau susitikimų. Juk pirmas kartas būna tik vieną kartą. Todėl labai svarbu susitikimą pradėti tinkama nata. Po small talk‘o (jis neprivalomas jei natūraliai jam nebūna galimybės) susitikimą VISADA pradėkite nuo prisistatymo. Prisistatymas turi būti atidirbtas, improvizacijai čia ne vieta. Rekomenduoju užsirašyti prisistatymą ir paklausti savęs – ką Jūs norite kiekvienu žodžiu pasakyti klientui? Kokią žinutę tai neša klientui? Frazėms apie nieką, abstraktybėms ir neaktualiai klientui su kuriuo susitinkate informacijai čia ne vieta. Pats prisistatymas turi būti sudarytas iš 3-jų dalių:
– kas Jūs esate. Klientas turi sužinoti su kokia kompanija turi reikalą. Svarbu, kad nepradėtumėte per daug girtis ir didžiuotis savimi, kokia puiki įmonė esate. Nepamirškite, svarbiausias čia klientas o ne Jūs;
– ką veikiate. Kuo Jūsų kompanija užsiima, kokia jos veikla. Jei įmonė užsiima keliomis veiklomis reikia kalbėti tik apie tas veiklas kurios yra aktualios šiam konkrečiam klientui. Negaiškite brangaus kliento laiko kalbomis apie tai kas jam neaktualu;
– ką Jūs siūlote ir ką siūlote ko nesiūlo kiti. Angliškai tai vadinama USP (Unique Selling Point). Akcentuoti turite savo unikalumą, skirtumus nuo kitų ta pačia veikla užsiimančių kompanijų. Kalbėkite apie tai ką darote „tik Jūs“ vietoj to ką darote „ir Jūs“.
Prisistatymas turi būti aiškus ir glaustas. Venkite savo srities žargono (nes nežinote ar klientas supras), per daug nesigirkite, nemenkinkite konkurentų. 6-8 minutės yra maksimalus prisistatymo laikas. Nebent norite užmigdyti klientą.