lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Konkurentai. Pirmenybė mirusiems.

Konkurentai. Pirmenybė mirusiems.

Kaip kalbėti apie konkurentus pardavinėjant save? Laikykitės labai paprastos taisyklės – kalbate kaip apie mirusius: arba gerai, arba nieko. Kadangi gerai kalbėti apie konkurentus „ne fengšuij“, tai kalbų apie Jūsų konkurentus neturėtų būti daug. Svarbu suvokti, kad klientai nėra idiotai tikintys kiekvienu Jūsų žodžiu. O kai Jūs kalbate apie konkurentus blogai, jie nepatikės NEI VIENU Jūsų žodžiu. Rezultate menkinsite pasitikėjimą Jumis kaip pardavėju, o klientai neperka iš tų kuriais nepasitiki (kaip ir nedirba su įmonėmis kuriomis nepasitiki).

Vis tik, būna atvejų kai konkurentų tema neišvengiama. Pavyzdžiui, Jūsų lyginimas su konkurentais. Šiuo atveju laikykitės 2 principų – kalbate faktais (mes geresni nes, … /nepaneigiami, pamatuojami faktai/) ir akcentuojate „tik mes“, o ne „ir mes“. Pastarosios taisyklės dažnai nesilaiko nedidelių įmonių pardavėjai, kurie bando lygiuotis į lyderius. Tuomet klientui gerai pareklamuojate lyderį o patys tegalite pasiūlyti nusimauti kelnes ir parsiduoti „už dyką“. Jei Jūsų toks ir yra tikslas, tuomet viskas ok. Bet jei norite uždirbti pinigų, tuomet raskite savo siūlomam produktui „tik mes“ ir būtent tai akcentuokite.

Pasitaiko, kad patys klientai pradeda blogai kalbėti apie Jūsų konkurentus. Tokiu atveju viduje galite pasidžiaugti (kad taip tiems netikėliams ir reikia), BET negalite prisidėti prie gulinčio spardymo (nors ir kaip norėtųsi, nors ir kokių gerų smūgių žinotumėte). Klientas yra susitikimo karalius. Jis gali kalbėti ką tik nori. Bet pardavėjas profesionalas konkurento nemenkins, net jei klientas tai ir daro. Kodėl? Vėl dėl tos pačios priežasties, nėra garantijos kad klientas Jumis patikės. Tad geriau nerizikuoti ir tokių kliento pastabų nekomentuoti visai. Galiausiai, juk susirinkome ne apie konkurentus kalbėti 🙂

Štai mano teta iš Raseinių būtų buvusi puiki pardavėja. Jos vyras pijokas visą gyvenimą gėrė ir ją mušė, galiausiai kai girtas apsivėmęs paspringo ir numirė, tetulė raudojo kruvinom ašarom ir vis kartojo „geras jis žmogus buvo…“. Visi pritariamai galvas lingavo…

Konkurentas mirė (bankrutavo). Gerai 🙂

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}