lastauskas-logo
  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

  • Lektorius
  • Mokymai
  • Grafikas
  • Klientai
  • Blogas
    • Video blogas
    • Straipsniai
    • Žinių radijas
  • Kontaktai

Karalius nuogas

Karalius nuogas

Dauguma iš mūsų esame girdėję pasaką apie nuogą karalių. Asmeniškai teikiu pirmenybę nuogoms karalienėms (tikiuosi žmona neperskaitys šio post‘o 🙂 ), bet ne apie nuogybes šį kartą – apie akivaizdžių faktų neigimą. Pardavimuose tai gana dažna situacija. Praktiškai kiekvienas produktas ar paslauga turi vienokių ar kitokių trūkumų. Ir jei tie trūkumai yra akivaizdūs – jų neigimas ir yra „karalius nuogas“ situacija. Taip paprastai elgiasi pardavėjai naujokai arba tie, kurie taip myli savo parduodamą produktą, kad per tą meilę nebemato to, kas akivaizdu. Dar superpardavėjai tai mėgsta. Kodėl tai yra negerai? Juk iš pirmo žvilgsnio atrodytų, kad sutikimas su tuo, kad parduodamas produktas turi trūkumų mažina jo vertę. Negerai todėl, kad menkinate kliento pasitikėjimą Jumis! Klientai ne idiotai (nepriklausomai nuo to, ką Jūs apie juos manote). Jie puikiai supranta, ko Jūs atvykote (anksčiau ar vėliau lysti į jų kišenę) ir kas Jūs esate. Klientai žino, kad negalima Jumis aklai pasitikėti, nes Jūs esate… pardavėjas 🙂 Bet pasitikėjimą galima užsiauginti, maža to, jis būtinas norint parduoti! Niekas neperka iš tų, kuriais nepasitiki. Štai čia ir priėjome problemą – neigdami akivaizdžius parduodamo produkto trūkumus Jūs žudote PASITIKĖJIMĄ Jumis. O tikslas juk priešingas – auginti pasitikėjimą! Tai ką tuomet daryti? Viskas paprasta – naudokite „Taip …, bet …“ formą. TAIP – pripažįstate kliento pastebėtą Jūsų trūkumą, BET – paaiškinate, kad šis trūkumas jokia ne problema, o tiesiog nereikšminga smulkmena. Suprantama, tai ką Jūs pateikiate po „BET“ turi būti gerai paruošti namų darbai. Kodėl tokia forma gera? Nes Jūs sutinkate su kliento nuomone (klientui smagu, kad su juo sutinkate) ir iš karto įveikiate išgirstą kliento abejonę (prieštaravimą) „lediniais“ kontrargumentais – taip, kad klientui nebūtų jokių abejonių, kad pastebėtas trūkumas tikrai nėra kliūtis susitarimui. Be to, faktas, kad blaiviai pripažįstate parduodamo produkto trūkumus, augins pasitikėjimą Jumis kaip pardavėju. Ko ir siekiame 🙂

Tad baikite nurenginėti karalių, nes ruduo jau už lango. O kaip kažkas sakė (https://www.youtube.com/watch?v=gxhknGARGt4), kad ir „winter is coming“. Geriau pasidarykite gerus namų darbus renkant argumentus kaip apginti Jūsų parduodamo produkto trūkumus. Nes jei karalius vis tik lieka nuogas, tai pardavėjas bus apynuogis taip pat 🙂

Tiems kas nori plačiau pakalbėti apie šią ir kitas pardavėjams aktualias temas – kviečiu į savo atviruosius mokymus 🙂

Naujausi įrašai

Ar verta meluoti? Pirmas prisistatymas su klientu Aš esu superpardavėjas! Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Gal vieną kartą užsičiaupsite??? Ilgas liežuvis
Žingsnis iš komforto zonos
Mindaugas Lastauskas +370 686 91240 mindaugas@lastauskas.lt
Facebook icon Linkedin icon YouTube icon
2025 lastauskas.lt VISOS TEISĖS SAUGOMOS.
Klientų atsiliepimai
tel-icon
+370 686 91240
email-icon
mindaugas@lastauskas.lt
Slapukų nustatymai

Naudojame slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti, srautų analizei, rinkodarai ir turiniui suasmeninti. Privatumo politika

Funkciniai slapukai Visada aktyvus
Šie slapukai įgalina naudingas funkcijas, kurios pagerintų jūsų naršymo patirtį, pvz., padeda atsiminti jūsų nustatymus ir pasirinkimus.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikos ir analitikos slapukai
Šie slapukai suteikia mums informaciją apie tai, kaip jūs naudojatės mūsų svetaine, ir padedam mums tobulinti klientų patirtį, pirmiausia, analizuojant lankytojų srautus ir veiksmų tendencijas svetainėje, vertinant puslapių populiarumą ir pan. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai padeda mums ir mūsų pasirinktiems partneriams pvz., Google, pagal jūsų naršymo elgseną mūsų svetainėje pateikti jums suasmenintus ir aktualius reklaminius pranešimus vėliau jums lankantis kitose (trečiųjų šalių) svetainėse. Šie slapukai naudojami įvertinti reklamos efektyvumą, taip pat tikslinei rinkodarai ir profiliavimui, nepriklausomai nuo to ar naudojate vieną ar kelis įrenginius. Šiuo tikslu surinkta informacija gali būti sujungta su kitais jūsų asmens ir srauto duomenimis, kuriuos turime apie jus, kaip klientą, jei davėte sutikimą naudoti srauto duomenis rinkodarai ir neprieštaravote, kad jūsų, kaip kliento, duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Peržiūrėti nuostatas
{title} {title} {title}