Duoti vištai antibiotikų ar neduoti?
Duoti vištai antibiotikų ar neduoti? Štai kur klausimas! Jei duoti, tai kiek? Gal dvigubą, kaip kad mėgstu užsisakyti viskio bare? O gal visai nei lašo, kaip kad siūlytų kaimynė supermamytė iš antro aukšto, kurios vaikučiai bando išgyventi be skiepų, būdami veganais ir tuoj pradės lankyti ultraliberalų darželį, kur vaikai mokys auklėtojas, o ne atvirkščiai. Klausimas rimtas! O gal ir ne visai 🙂 Iškilo jis man kai pamačiau kiaušinių reklamą kurioje skelbia, kad reklamuojami kiaušiniai yra padėti vištų kurios auginamos be antibiotikų. Bėk ir pirk kol dar liko! Bet tai čia gerai kad be antibiotikų ar nevisai? Ar antibiotikai reiškia, kad kiaušiniai kažkuo prastesni? O gal priešingai? Gal vištos be antibiotikų dvesia kaip musės vėlyvą rudenį ir prieš mirdamos dar spėja išstumti paskutini kiaušinį, kurį geradėjai man siūlo pirkti? Aš nežinau. Nesu vištų augintojas ar veterinaras, nors kiaušinius visai mėgstu. Sumaištis, ne kitaip. Ir tokių pavyzdžių yra tūkstančiai – kur tik pasisuksi: dantų pasta su kažkokia medžiaga, milteliai su tulžimi, kompiuteris su 17 branduolių procesoriumi ir t.t. Lygiai tas pats ir pardavimuose. Pardavėjai giria savo produktus ir save – „mes investavome milijoną eurų į gamyklą!”, “mes taikome pažangius metodus!“, „mūsų ofisas naujame dangoraižyje!” ir t.t. Bet tai KAS MAN IŠ TO? Kokia man nauda, kad Jūs ar Jūsų parduodamas produktas turi vienokias ar kitokias savybes? Kas man iš to, kad vištos augintos be antibiotikų? Štai čia yra tipinė pardavėjų klaida. Jie pasakoja apie savo produkto savybes klientams, bet nepaaiškina kas jiems iš to? Kokią vertę tai kuria klientams? Kokia jiems iš to nauda? Todėl, VISADA kai kažką teigiate apie savo parduodamą produktą klientams paklauskite savęs – kas iš to klientui? Jei nieko – tai neaušinkite burnos ir negaišinkite brangaus kliento laiko, nekalbėkite apie tai visai! Jei naudos yra – paaiškinkite ją klientui! Nemanykite, kad tai „savaime suprantama“. Štai dar vienas pavyzdys su mano konkurentais, t.y. įmonėmis ir žmonėmis, kurie užsiima mokymais (žinau kad pasislėpę skaitote 🙂 ). Kai klientams girsitės ir rodysite visokius diplomus ir sertifikatus, paaiškinkite kuo tie diplomai padarė Jus geresniais ir ką tai duos Jūsų klientams, kokią naudą gaus klientas iš to kad turite gražių sertifikatų. Nes bus kaip su tais antibiotikais – gal kažkam ir suprantama. Bet man ne 🙂