Ar verta meluoti?
Ar verta meluoti įveikiant „filtro / administratorės“ barjerą šalto skambučio metu? Paprastas klausimas. Geras pardavėjas NIEKADA nemeluoja. Tad atsakymas slypi žodyje NIEKADA. Meluoti neverta. Galima „filtro / administratorės“ barjerą įveikti ir be melo. Nors šiame etape melą praktikuoja daug pardavimo vadybininkų, bei daug pardavimo konsultantų ar trenerių moko kaip „filtrą“ įveikti melu. Melo formų gali būti įvairių, dažniausiai praktikuojama – apsimesti kad esi ieškomo kontakto (geras) pažįstamas, ar bent jau kaip minimum kontaktuoji ne pirmą kartą. Pavyzdžiui, jei vadovas Gediminas, prašyti sujungti su „Gedu“, kad „filtras“ laikytų Jus geru vadovo pažįstamu, nes juk didelį bosą Gedu vadina 🙂 Kitas melo variantas apsimesti, kad „kažkur nukišau“ Gedimino telefono numerį arba kita tokio scenarijaus variacija – prašyti „susitikslinti“ Gedimino telefono numerį diktuojant kaimynės iš pirmos laiptinės numerį. Abiem atvejais siekiama vieno – gauti tiesioginį vadovo telefono numerį. Galbūt Jūs taip „filtrą“ įveiksite, galbūt Jūs gausite vadovo Gedimino numerį, BET (o kaip kažkas iš Sostų karų Starkų giminės sakė, viskas kas pasakyta iki žodelio „BET“ yra nesvarbu) Jūs pirmą kontaktą su potencialiu klientu pradedate MELU! Kaip Jumis galima pasitikėti (be pasitikėjimo pardavėju nebus ir pardavimo), jeigu Jūs nuo pat pirmo kontakto meluojate! Jūs galite man oponuoti, kad „filtras“ yra nesvarbu, kad sekretorė yra niekas ir tikslas pasiekti vadovą pateisina priemones. Taip, BET ką Jūs žinote apie administratorės ir vadovo santykius? Galbūt ji yra jo jaunesnioji antros eilės pusseserė? O gal jie miega kartu? Ir ką apie Jus pagalvos vadovas, jei vėliau „filtras“ pasiteiraus – „kas Jums čia skambino ir Gedu vadino??? Taip kad net ir nedidelis, „nekaltas“ melas gali užkirsti kelią tolimesniam darbui su klientu, nepriklausomai nuo to kaip puikiai praėjo šaltas skambutis įveikus „filtro“ barjerą. Tad nemeluokite ir nereikės kvaršinti galvos klausimais kas su kuo miega 🙂