Kam skirti
Mokymai skirti tiems, kas dirba pardavimuose tiesiogiai su klientais ir nori pagilinti savo psichologines žinias. Pardavimų srityje gebėjimas konstruktyviai bendrauti su klientais yra itin svarbus. Tad išmanyti žmonių psichologiją, suprasti psichologinės įtakos instrumentus ir gebėti juos efektyviai taikyti yra viena svarbiausių pardavimų srities profesionalo kompetencijų.
Apie mokymus
Mokymų metu nagrinėsime žmogaus mąstymo ir sprendimų priėmimo psichologiją, bei šių žinių pritaikymą dirbant su klientais. Psichologinę įtaką klientams galime (ir reikia) daryti nuo pat pirmų žingsnių – pozityvaus pirmo įspūdžio sugeneravimo, poveikio kliento sprendimams bendradarbiaujant, konfliktinių situacijų sprendimo ir t.t. Psichologinė įtaka yra subtilus instrumentas reikalaujantis atitinkamų žinių ir įgūdžių.
Mokymų nauda
- Sužinosite kaip veikia mūsų smegenys, kaip mes mąstome ir priimame sprendimus. Kur ir kaip elgiamės neracionaliai ir kaip tai išnaudoti pardavimuose;
- Suformuluosime efektyviausius pardavimų srityje taikomus psichologinės įtakos instrumentus ir jų praktines panaudojimo galimybes;
- Mokymų metu aiškiai apibrėšime kokia žmonių elgsena prisideda prie to, kad jūs mėgtų klientai, o kokia elgsena griauna simpatijos jausmą. Sužinosite, kaip bendrauti su klientais, kad jie jums jaustų simpatiją kaip žmogui ir profesionalui;
- Susipažinsite kas vyksta su žmogaus emocijomis konfliktų metu ir kokios yra efektyviausios destruktyvių emocijų suvaldymo priemonės;
- Suformuluosime aiškų konfliktinės situacijos su klientais sprendimo algoritmą.
Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius.
Mokymų programa
- Sužinosite, kaip veikia mūsų smegenys, kaip mes mąstome ir priimame sprendimus. Kur ir kaip elgiamės neracionaliai ir kaip tai išnaudoti pardavimuose;
- Suformuluosime efektyviausius pardavimų srityje taikomus psichologinės įtakos instrumentus ir jų praktines panaudojimo galimybes;
- Mokymų metu aiškiai apibrėšime, kokia žmonių elgsena prisideda prie to, kad jūs mėgtų klientai, o kokia elgsena griauna simpatijos jausmą. Sužinosite, kaip bendrauti su klientais, kad jie jums jaustų simpatiją kaip žmogui ir profesionalui;
- Susipažinsite, kas vyksta su žmogaus emocijomis konfliktų metu ir kokios yra efektyviausios destruktyvių emocijų suvaldymo priemonės;
- Suformuluosime aiškų konfliktinės situacijos su klientais sprendimo algoritmą.