Kam skirti
Mokymai skirti visiems, kas darbiniame (ar asmeniniame) gyvenime susiduria su įvairiomis situacijomis, kai reikia kalbėti kitiems žmonėms. Kaip kad: pardavimų vadybininkai pardavimo metu klientams, vadovai susirinkimo metu darbuotojams, kai reikia ką nors (idėjas, projektų eigą, …) pristatyti kolegoms, bet kurioje kitoje situacijoje, kai norite ką nors pasakyti kitiems žmonėms ir siekiate būti išgirsti, suprasti ir, svarbiausia, – Jumis patikėtų.
Apie mokymus
Kalbėti mokame praktiškai visi. Įtaigiai kalbėti geba retas iš mūsų. Kaip pradėti kalbą? Kaip „užkabinti“ ir atitraukti auditorijos dėmesį nuo išmanaus telefono? Kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra? Kalbos turinys yra karalius, bet nepamirškite ir formos (kūno kalba, kalbėjimo maniera, apranga ir t.t.) – ji yra kalbos karalienė. Viešo kalbėjimo baimės suvaldymas taip pat yra aktualus praktiškai kiekvienam besirengiančiam kalbėti auditorijai. Visos šios temos (ir net tik) nagrinėjamos mokymų metu.
Mokymų
nauda
- Sužinosite kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, kas turi būti kalbos pagrindinėje dalyje, kaip tinkamai užbaigti;
- Sužinosite kaip kalbėti, kad Jumis patikėtų – kalbėjimo tonas ir maniera, apranga, kūno kalba, akių kontaktas ir t.t.;
- Susipažinsite su istorijų pasakojimo technika (storytelling), bei kada ir kaip ją tinkamai naudoti;
- Išmoksite kaip atpažinti, kada auditorija abejinga Jūsų žodžiams ir kaip susigrąžinti jos dėmesį;
- Sužinosite kaip įtikinamai argumentuoti ir pateikti (sudėtingą) informaciją, kad ją suprastų ir, svarbiausia, Jumis patikėtų;
- Suformuluosime auditorijos baimės suvaldymo gerąsias praktikas.
Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius kliento poreikius.
Mokymų programa
Įtaigios kalbos turinys. Susipažinsite, kokia turi būti įtikinančios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, koks turi būti kalbos „kūnas“, kaip tinkamai ir įtikinančiai kalbą užbaigti. Atskirą dėmesį skirsime istorijų pasakojimo (storytelling) ir sudėtingos (statistinės, techninės…) informacijos perteikimo temoms.
Įtaigios kalbos forma. Aptarsime tiek verbalinius kalbos elementus – balsas, intonacija, pauzės, kalbėjimo greitis ir tembras, kalbos šiukšlės ir pan.; tiek neverbalinius, kaip kad kūno kalba, akių kontaktas, išvaizda, apranga, gestikuliacija ir t.t.
Viešo kalbėjimo baimės įveikimas. Statistiškai nemažiau kaip 95% bijo kalbėti prieš auditoriją (viešo kalbėjimo fobija). Nagrinėsime kaip ji pasireiškia ir kaip ją suvaldyti, kad baimė taptų Jus mobilizuojančiu draugu, o ne iš vėžių išmušančia kliūtimi.