Kam skirti
Mokymai skirti visiems, kas nori pagerinti kitų žmonių (pvz. klientų) pažinimo, bendravimo, komunikavimo įgūdžius. Visiems, kurie nori gebėti kalbėti „ta pačia kalba“ su įvairaus tipo žmonėmis. Toks gebėjimas ypač svarbus pardavimuose, derybose, bendraujant kolektyve, vadovaujant žmonėms ir panašiose situacijose. Visur, kur egzistuoja poreikis suprasti kitus ir gebėti „kalbėti ta pačia kalba“.
Apie mokymus
Žmonės (pvz. klientai) yra skirtingi. Tad jei norite su jais „susikalbėti“, negalite su visais bendrauti vienodu stiliumi. Mokymų metu nagrinėsime populiarų pasaulyje DISC žmonių elgsenos modelį. Mokymų tikslas – kad dalyviai įsisąmonintų egzistuojančius žmonių tipus, mokėtų juos atpažinti ir atitinkamai prisitaikyti – gebėtų su skirtingais žmonėmis kalbėti „viena kalba“. Ši kompetencija itin aktuali dirbantiems pardavimuose, bendraujantiems su skirtingo tipo kolegomis kolektyve, vadovaujantiems pavaldiniams ir pan.
Mokymų nauda
- Sužinosite kokie yra pagrindiniai žmonių tipai pagal DISC metodologiją;
- Išmoksite atpažinti kiekvieną iš elgsenos tipų;
- Išnagrinėsime kaip kiekvienas iš žmonių tipų mąsto, žiūri į pasaulio, kokios jų vertybės, stiprybės ir trūkumai;
- Sužinosite kaip su kiekvienu iš tipų konstruktyviai bendrauti – „kalbėti viena kalba“. Kaip kiekvienam iš jų parduoti, motyvuoti, deleguoti, pasakyti pastabą, koks apskritai turi būti bendravimo stilius ir tonas;
- Suprasite kaip skirtingi žmonės elgiasi komandoje, kokios jų stiprybės ir silpnybės tokioje aplinkose;
- Geriau pažinsite save – identifikuosite kokio tipo žmogus esate, kokios Jūsų stiprybės, o kur reikėtų pasitempti.
Mokymų programa ir praktinės užduotys gali būti pritaikytos pagal individualius klieno poreikius.
Mokymų programa
- DISC žmonių elgsenos modelis. Susipažinsime su populiariu pasaulyje, ypač mėgstamu pasaulinių korporacijų ir laiko patikrintu DISC žmonių elgsenos modeliu;
- Asmenybių tipai pagal DISC. Susipažinsime su 4 esminiais žmonių tipais – Dominuojančiu, Įtakojančiu, Pastoviuoju ir Analizuojančiu;
- Kaip atpažinti / identifikuoti kiekvieną iš tipų. Negebėdami identifikuoti su kuo „turite reikalą“, negalėsite kalbėti „viena kalba“. Nagrinėsime kaip atpažinti kiekvieną iš elgsenos tipą, kokie bendravimo ir išvaizdos požymiai juos identifikuoja;
- Kaip su kiekvienu iš DISC tipų konstruktyviai bendrauti. Analizuosime kaip „susikalbėti“ su kiekvienu iš elgsenos tipų – koks turi būti bendravimo turinys ir forma. Kada kiekviena detalė beprotiškai svarbi, o kada reikia „eiti tiesiai prie reikalo“;
- Kaip elgtis su skirtingais žmonių tipais skirtingose situacijose – pardavimuose, deleguojant, išsakant pastabas ir pagyrimus, elgesys komandoje ir pan.
- Kaip tobulėti kiekvienam iš tipų. Nei vienas tipas nėra tobulas. Visi mes turime savo stiprybes ir silpnybes. Nagrinėsime, kur labiausiai reikėtų pasitempti kiekvienam iš žmonių tipų.