Klientų aptarnavimo mokymai „Kol mirtis mus išskirs”
Pardavimas atliktas, bendradarbiavimo sutartis pasirašyta. Prasideda kliento aptarnavimas. Mokymai skirti visiems, kurie dirba būtent šiame etape. Visiems, kurie nori tapti nepakeičiamais partneriais savo klientams, o ne būti paprasčiausiai tiekėjais, kurie greitai gali būti pakeisti konkurentams pasiūlius geresnę kainą.
Visi žino, kad išlaikyti klientą yra gerokai pigiau, nei pritraukti naują. Tačiau dažnai realiame gyvenime entuziazmas dirbant su nauju klientu greitai išgaruoja. Viskas tampa rutina, kaip ir faktas, kad kažką vadiname savo klientu. Rutina klientui mus paverčia tiesiog eiliniu tiekėju. Ir tai, kad jis yra mūsų klientas nuo to, kad tapo mūsų konkurentų klientu, gali teskirti banalus geresnės kainos pasiūlymas. Mokymai apie tai, kaip tapti nepakeičiamu partneriu, kad bendradarbiavimas su klientu vyktų „kol mirtis mus išskirs“.
- Sužinosite kokie darbo su klientais principai skiria eilinį tiekėją nuo nepakeičiamo partnerio;
- Sužinosite kaip valdyti konfliktines situacijas su klientais, kad jos nevirstų žingsniais link kliento praradimo;
- Suformuluosime konflikto sprendimo algoritmą;
- Susipažinsite, kaip išnaudojant psichologijos žinias, galite daryti įtaką kliento sprendimams;
- Išmoksite naudotis pagrindiniu įtakos darymo įrankiu – gebėjimu patikti kitiems (sintetinsime simpatiją).
Mokymų programa:
- Iš tiekėjo – į partnerius. Tik maža dalis tiekėjų virsta nepakeičiamais kliento partneriais. Šioje mokymų dalyje susipažinsime, kas skiria tiekėją nuo partnerio ir kokiais darbo su klientais principais reikia vadovautis, jei norite tapti nepakeičiamaisiais.
- Įtakos galia. Mes galime daryti įtaką kliento sprendimams, jei žinome, kaip tai tinkamai atlikti. Pirma siūlyti brangiausią, ar pigiausią produktą? Ar siūlyti išskirtinį produktą, ar tai, ką perka „visi“? Mokymų metu nagrinėsime tokius įtakos instrumentus kaip Kontrasto ir Stokos principai, Socialinį įrodymo ir Autoriteto galią, bei kitas įtakos priemones.
- Konfliktų su klientais valdymas. Jūs suklysite. Kad ir kokie geri ir tobuli esate, vis tiek vieną dieną suklysite. Konfliktas yra neišvengiama realaus gyvenimo dalis. Sužinosite, kas vyksta mūsų smegenyse konfliktinių situaciją metu; kas yra neprievartinis bendravimas ir kaip jį taikyti, jei klientas karščiuojasi; visą konfliktą suskaldysime į aiškias ir atitinkamai sprendžiamas dalis; suformuluosime konstruktyvų konflikto sprendimo algoritmą.
- Simpatijos sintetinimas. Bene stipriausias įtakos ginklas yra simpatija. Jei klientas Jus mėgs, tuomet ir bendradarbiauti bus lengviau, ir konkurentams perimti Jūsų klientą bus gerokai sunkiau. Nors simpatija yra jausmas, užgimstantis pasąmonėje, ją galime pelnyti sąmoningais ir sistemingais santykio su klientu kūrimo veiksmais. Mokymų metu sužinosite kokia elgsena ir bendravimo būdas, maniera patinka daugeliui žmonių. Taip pat, ko reikėtų vengti, jei nenorite klientui sukelti asmeninės antipatijos jausmo.
Atsiliepimai
Metropolio vertimų komanda po pirmųjų Mindaugo mokymų nutarė sudalyvauti dar trijuose, nes buvo taip gerai, kad vieno karto buvo per maža. Ačiū už suteiktas žinias, informaciją realiai pritaikomą darbinėse ir gyvenimiškose situacijose!
Ačiū už puikius mokymus. Mokymai buvo labai nuoseklūs, visa informacija pateikiama susisteminta, su pavyzdžiais kaip pritaikyti darbe, bei asmeniniame gyvenime. Iš mokymų išėjau su dideliu žinių bagažu, naujomis galimybėmis ir naujais planais. Rekomenduoju visiems. Geriau sudalyvaut, negu šimtą kartų išgirst!
Savo gyvenime, esu dalyvavęs įvairiuose mokymuose ir turiu pakankamai patirties, kuria remdamasis, galiu objektyviai įvertinti dvejus Mindaugo mokymus, kuriuose buvau. Mindaugas vesdamas mokymus, pateikia viską iš savo patirties ir tai labai gerai jaučiasi, kad tai ką sako, yra patikrinta jo paties. Esu matęs oratorių, kurie turi tikrai didelį talentą gražiai čiulbėti ir pateikti informaciją, bet dažnai jaučiu, kad tai tik informacija, o Mindaugo mokymuose matau gyvenimą.Ačiū Mindaugai, už tai ką darote. Sėkmės Jums ir Jūsų komandai.