DISC mokymai. Trampas, Bransonas, Diana ir Geitsas prie vieno stalo.
Žmonės yra skirtingi. Tad jei norite su jais „susikalbėti“, negalite su visais bendrauti vienodu stiliumi. Mokymų metu nagrinėsime populiarų pasaulyje DISC žmonių elgsenos modelį. Mokymų tikslas – kad dalyviai įsisąmonintų egzistuojančius žmonių tipus, gebėtų juos atpažinti ir atitinkamai prisitaikyti – gebėti su skirtingais žmonėmis kalbėti „viena kalba“. Šis gebėjimas aktualus, tiek pardavimuose, tiek derybose, tiek dirbant su kolegomis, pavaldiniais ir pan.
Mokymai skirti visiems, kurie nori pagerinti savo bendravimo, komunikavimo įgūdžius. Visiems, kurie nori gebėti kalbėti „ta pačia kalba“ su bet kokio tipo žmonėmis. Toks gebėjimas ypač svarbus pardavimuose, derybose, bendraujant kolektyve, vadovaujant žmonėms ir panašiose situacijose. Visur, kur egzistuoja poreikis „kalbėti ta pačia kalba“.
- Sužinosite kokie yra pagrindiniai žmonių tipai pagal DISC metodologiją;
- Išmoksite atpažinti kiekvieną iš elgsenos tipų;
- Išnagrinėsime kaip kiekvienas iš žmonių tipų mąsto, žiūri į pasaulio, kokios jų vertybės, stiprybės ir trūkumai;
- Sužinosite kaip su kiekvienu iš tipų konstruktyviai bendrauti – „kalbėti viena kalba“. Kaip kiekvienam iš jų parduoti, motyvuoti, deleguoti, pasakyti pastabą, koks apskritai turi būti bendravimo stilius ir tonas;
- Suprasite kaip skirtingi žmonės elgiasi komandoje, kokios jų stiprybės ir silpnybės tokioje aplinkose;
- Geriau pažinsite save – identifikuosite kokio tipo žmogus esate, kokios Jūsų stiprybės, o kur reikėtų pasitempti.
Bendravimas su įvairiais žmonėmis (klientais) yra neatsiejama kiekvieno pardavėjo darbo dalis. Norint parduoti, pirmiausiai turi pažinti klientą. Lektorius pardavimų srityje dirba nuo 2001 metų. Per tą laiką dirbo įvairiose B2B paslaugas teikiančiose įmonėse. Vadovavo tokių įmonių, kaip TV3 ir Delfi pardavimo skyriams.
Mokymų programa:
- DISC žmonių elgsenos modelis. Kas tai yra ir kodėl tai yra svarbu;
- Asmenybių tipai pagal DISC. Susipažinsime su 4 esminiais žmonių tipais – Dominuojančiu, Įtakojančiu, Pastoviuoju ir Analizuojančiu;
- Kaip atpažinti / identifikuoti kiekvieną iš tipų. Negebėdami identifikuoti su kuo „turite reikalą“, negalėsite kalbėti „viena kalba“;
- Kaip su kiekvienu iš DISC tipų konstruktyviai bendrauti. Koks turi būti bendravimo turinys ir forma. Kada kiekviena detalė beprotiškai svarbi, o kada reikia „eiti prie reikalo“;
- Skirtingi žmonių tipai skirtingose situacijose – pardavimas, delegavimas, pastabos ir pagyrimai, elgesys komandoje ir pan.
- Kaip tobulėti kiekvienam iš tipų. Nei vienas tipas nėra tobulas. Visi mes turime savo stiprybes ir silpnybes. Nagrinėsime, kur labiausiai reikėtų atkreipti dėmesį kiekvienam iš žmonių tipų.
Atsiliepimai
Ačiū Mindaugui, už žaismingą, įtraukiantį ir tuo pačiu konkrečios ir labai naudingos informacijos suteikiantį seminarą! Vienas iš retų atvejų, kuomet online seminaras ne tik, kad neprailgo, bet kolektyvui norėjosi, kad dar tęstųsi ilgiau ????
Džiaugiuosi, po mokymų atsirado didesnė empatija, tolerancija kitokio tipo žmonėms. Mano komandoje žmonės pradėjo labiau suprasti vieni kitus. Ačiū, Mindaugui už smagius įtraukiančius žmonių elgsenos pažinimo mokymus mūsų vasaros šventėje!
Ačiū, Mindaugui už profesionalius nerealius mokymus! “Trampas, Bransonas, Diana ir Geitsas prie vieno stalo. Žmonių elgsenos ir kūno kalbos pažinimo mokymai” – mokymai, kuriuos galime praktiškai pritaikyti ne tik darbe, bet ir asmeniniame gyvenime. Mokymai buvo informatyvūs, keliantys šypsenas ir diskusijas. Juose pažinome ir save ir kolegas, leido labiaus suprasti kokie mes panašūs arba skirtingi esame. Ačiū labai! Drąsiai rekomenduojame visiems ir mes norime dar!