Tarkime įvykdėte projektą, kuris Jūsų klientui uždirbo 100 000 EUR. Čia gerai ar blogai? Nežinia. Viskas priklauso nuo kliento lūkesčių. Apie juos šiandien ir noriu pakalbėti.Jei klientas tikėjosi iš šio...
Tobulėjimas yra dar vienas kampas skiriantis eilinius tiekėjus nuo nepakeičiamųjų partnerių. Tiekėjai dažniausiai tariamai „viską žino“ ir pirmenybę teikia seniems - geriems metodams. Jei kažką darėte dešimt kartų prieš...
Tik pasakose būna „ilgai ir laimingai“. Realiame gyvenime klaidos yra neišvengiamos. Nesvarbu kiek besistengtumėte ar kokie geri ir tobuli bebūtumėte, Jūs vieną dieną suklysite. Ir štai čia atsiranda skirtumas,...
Prasidedant bendradarbiavimui su klientu dažniausiai yra pasirašoma atitinkama sutartis. Bet ar įmanoma joje numatyti visus atvejus, kurie gali pasitaikyti realiame gyvenime? Veikiausiai, kad ne. Ir tai yra Jūsų šansas...
Turiu Jums klausimą. Kai Jums skambina koks nors gerai pažįstamas pardavimo vadybininkas iš įmonės, kur Jūs esate klientu. Kokios mintys Jums ateina į galvą? Apie ką pagalvojate? Dažniausiai mintys...
Dažnai mums atrodo kad savo srities išmanymas ir profesionalumas yra tai ko klientai iš mūsų tikisi. Kad to pakanka, kad klientas būtų patenkintas ir su laiku Jūs taptumėte nepakeičiamuoju...
Pardavimo mokymų lektorius esu linkęs skirstyti į dvi kategorijas – charizmatiškuosius nekasdieniškos patirties kūrėjus ir praktikus, kurių žodžiai remiasi realiu gyvenimu, bet mokymų forma daug žemiškesnė ir gerokai mažiau...
Bizonas nudobtas. Pagrindinis darbas atliktas. Beliko jį gerai išdarinėti ir mėgautis laimikiu. Kalbant pardavėjų kalba – pardavimas atliktas, dabar reikia su klientu „ilgai ir laimingai“ dirbti. Bet ar tikrai...
Turbūt kiekvienas esame girdėję posakį „klientas visada teisus“. Iš pirmo žvilgsnio atrodytų, kad nelabai ir yra apie ką diskutuoti. Juk klientas moka pinigus. Būtent tokia logika vadovaujasi eiliniai tiekėjai....
Kiekvienas norime būti nepakeičiamuoju partneriu savo klientams, o ne tiesiog eiliniu tiekėju. Tad kuo gi ji skiriasi? Suprantama, skirtumas yra ne vienas. Vienas iš skirtumų yra tai, kad paprastas...
Kaip turi rengtis pardavėjas? Taip kad apranga padėtų parduoti!Darbas pardavimuose turi įtampos ir streso – skambučiai, susitikimai, biudžeto vykdymas ir pan. Tad apranga pirmiausiai turi būti patogi. Turite jaustis...
Pirmo kontakto pradžia iš esmės lemia ar kontaktas bus tęsiamas toliau, ar pradžia tuo pačiu bus ir pabaiga. Tai galioja visų rūšių kontaktams – gyvam susitikimui, kontaktui elektroninėmis priemonėmis,...
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.