Klausimas kaip tinkamai apsirengti visada yra aktualus, ypač, kad beveik kiekvienai moteriai pravėrus drabužių spintos duris vėl į galvą lys ta pati mintis – nėra kuo apsirengti. Vyrus, tiesa,...
Jei apskirtai kyla klausimas ar reikia klientus kur nors kviestis ir rengti specialiai jiems skirtus renginius, tai atsakymas yra vienareikšmiškai taip. Kodėl tai reikia daryti esu rašęs anksčiau. Šį...
Gyvename pasaulyje, kuriame praktiškai viskas tampa įmanoma. Tačiau yra keletas dalykų kurie niekada netaps įmanomais. Neįmanoma pastą sukišti atgal į tūtelę, neįmanoma išmatuoti motinišką meilę savo vaikams, neįmanoma pilnai...
Kaip žmogus ir kaip profesionalas esu įsitikinęs, kad geriausius rezultatus duoda sistemingas darbas. Neteigiu, kad neįmanoma pasiekti rezultatų dirbant laisvu, aiškių taisyklių neturinčiu stiliumi, tačiau, manau, kad sistema beveik...
Mes gyvename pasaulyje, kuriame visi stengiasi būti tobulais. Mes sportuojame, kad turėtumėme tobulą kūną, mes sveikai maitinamės, kad turėtumėme tobulą sveikatą, mes skaitome įvairias knygas ir straipsnius, kad savo...
Kompetencijų balansas yra būtina sąlyga dirbant su klientu, kad klientas jaustų Jums pagarbą, bet iš kitos pusės nesijaustų nepilnaverčiu prasčioku.
Kompetencijų balansas pasiekiamas tuomet, kai klientas aiškiai jaučia, kad tam...
Dirbant su klientais neretai kalba pasisuka ir asmeninėmis temomis, juk bendraudami su žmonėmis nekalbame vien tik apie reikalus. O kuriant ir puoselėjant su klientais asmeninius santykius, tokių pokalbių (neturinčių...
Jei norite patikti kitam žmogui (pvz. klientui) turite būti optimistiškas. Suprantu, kad tokie posakiai kaip „kam dabar lengva“ ar „tik iš pradžių bus blogai, po to bus dar blogiau“...
Ankstesniuose įrašuose ne kartą akcentavau asmeninių santykių su klientais svarbą. Nesikartosiu, kodėl reikia juos kurti ir puoselėti. Šį kartą – apie tai, kaip apskritai reikia bendrauti su savo klientais,...
Jei norite tapti partneriu savo klientams, įmonėje turi vyrauti į klientą orientuota kultūra. Vis tik dažniau pastebiu, kad įmonėse vyrauja į produktą, o ne į klientus orientuota kultūra. Klientai...
Vienas gražiausių lietuviškų žodžių yra „nepriklausomybė“. Jei norite būti partneriu savo klientui, būtina sąlyga yra kliento pagarba Jums. Tam yra būtina bent trijų tipų nepriklausomybė nuo kiekvieno kliento, koks...
Ar Jūs žinote ką apie Jus galvoja Jūsų klientai? Ar jie yra patenkinti Jūsų darbo kokybe? Ar patenkinti vadybininkais, kurie juos aptarnauja? Galbūt Jūsų klientai Jums turi ką nors...
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.