Pardavimo vadovų mokymai

Mokymai skirti pardavimo komandų vadovams (team leader‘iams), pardavimo skyrių vadovams ir įmonių vadovams, kurie patys vadovauja pardavimo vadybininkams. Taip pat tiems, kas nori ar planuoja vadovauti pardavimo vadybininkams.
Vadovauti pardavimo vadybininkų komandai vien kompetencijos pardavimų srityje nepakanka. Dažna situacija, kai geras pardavėjas pasirodo esąs prastas pardavėjų vadovas. Mokymai apie tai, kaip būti efektyviu pardavimo komandos vedliu.

„Aš labiau bijau 100 avių armijos, vedamos liūto, nei 100 liūtų armijos, kurią veda avis“ /Šarlis Morisas Taleiranas/.

• Sužinosite kokios yra darbuotojų motyvacijos teorijos ir koks jų praktinis pritaikymas;
• Sužinosite kokios yra pardavimo vadybininkų motyvavimo tikslų (planų) sistemos, jų privalumai ir trūkumai;
• Sužinosite kokie yra pardavimo komandos kontrolės įrankiai, kaip juos taikyti siekiant optimalaus rezultato – „išsireikalauti neperspaudžiant“;
• Sužinosite kaip segmentuojami klientai ir kaip remiantis klientų segmentacija formuoti pardavimo strategiją;
• Sužinosite kaip formuoti, motyvuoti, ugdyti savo pardavimo komandą;
• Sužinosite kas yra klientų aptarnavimo standartas, kaip jis turi būti kuriamas, kad būtų efektyvus, kokios privalomos jo sudedamosios dalys.

Registruotis

Mokymų programa:

  • Pardavimo vadovo įrankių dėžė. Klientų segmentavimas, pardavimo komandos kontrolė, ataskaitos, susirinkimai, kainodara ir kiti kiekvienam pardavimo vadovui aktualūs klausimai;
  • Komandos formavimas pagal DISC. Sužinosite kokio tipo žmones reikia samdyti, siekiant efektyvaus užduočių įgyvendinimo („huntingas“, „farminimas“, …); į ką reikia atsižvelgti siekiant darnos kolektyve (kad komanda netaptų „draugišku kobrų kolektyvu“); kaip tinkamai motyvuoti / ugdyti / pagirti / kritikuoti kiekvieną darbuotojų tipą;
  • Komandos motyvavimas. Sužinosite kokios yra populiariausios darbuotojų motyvavimo teorijos ir praktinis jų pritaikymas. Susipažinsite kaip formuojamos pardavimo vadybininkų motyvacinės („bonusavimo“) sistemos;
  • Klientų aptarnavimo standartas. Mes tikime, kad sistemingas darbas duoda geriausius rezultatus. Būtent tai ir yra Klientų aptarnavimo standartas – koks jis turi būti, kokios privalomos sudedamosios dalys, kad Jūsų komanda kaip darnus vienetas žengtų pardavimo vizijos įgyvendinimo link.
Registracija
vaida@pamo.lt
+370 603 14818

 

 

Kaina
285 EUR + PVM

 

 

 

Į kainą įskaičiuota
8 val. mokymai, pietūs,
4 kavos pertraukos, vakarienė,
mokymų santrauka ir mokymų pažymėjimas

Video blogas

Klientai

  • Douglas
  • 15min
  • Žalgirio arena
  • Rūta
Rodyti visus

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.