Pardavimo vadovų mokymai
„Aš labiau bijau 100 avių armijos, vedamos liūto, nei 100 liūtų armijos, kurią veda avis“ /Šarlis Morisas Taleiranas/.
• Sužinosite kokios yra darbuotojų motyvacijos teorijos ir koks jų praktinis pritaikymas;
• Sužinosite kokios yra pardavimo vadybininkų motyvavimo tikslų (planų) sistemos, jų privalumai ir trūkumai;
• Sužinosite kokie yra pardavimo komandos kontrolės įrankiai, kaip juos taikyti siekiant optimalaus rezultato – „išsireikalauti neperspaudžiant“;
• Sužinosite kaip segmentuojami klientai ir kaip remiantis klientų segmentacija formuoti pardavimo strategiją;
• Sužinosite kaip formuoti, motyvuoti, ugdyti savo pardavimo komandą;
• Sužinosite kas yra klientų aptarnavimo standartas, kaip jis turi būti kuriamas, kad būtų efektyvus, kokios privalomos jo sudedamosios dalys.
Mokymų programa:
- Pardavimo vadovo įrankių dėžė. Klientų segmentavimas, pardavimo komandos kontrolė, ataskaitos, susirinkimai, kainodara ir kiti kiekvienam pardavimo vadovui aktualūs klausimai;
- Komandos formavimas pagal DISC. Sužinosite kokio tipo žmones reikia samdyti, siekiant efektyvaus užduočių įgyvendinimo („huntingas“, „farminimas“, …); į ką reikia atsižvelgti siekiant darnos kolektyve (kad komanda netaptų „draugišku kobrų kolektyvu“); kaip tinkamai motyvuoti / ugdyti / pagirti / kritikuoti kiekvieną darbuotojų tipą;
- Komandos motyvavimas. Sužinosite kokios yra populiariausios darbuotojų motyvavimo teorijos ir praktinis jų pritaikymas. Susipažinsite kaip formuojamos pardavimo vadybininkų motyvacinės („bonusavimo“) sistemos;
- Klientų aptarnavimo standartas. Mes tikime, kad sistemingas darbas duoda geriausius rezultatus. Būtent tai ir yra Klientų aptarnavimo standartas – koks jis turi būti, kokios privalomos sudedamosios dalys, kad Jūsų komanda kaip darnus vienetas žengtų pardavimo vizijos įgyvendinimo link.