Mokymų programos
Mokymai darbuotojams skirti realiems žmonėms gyvenantiems realiame gyvenime. Tai, apie ką kalbu mokymuose, pats taikau tiek profesinėje, tiek asmeninėje aplinkoje. Vadovaujuosi ilgalaikių santykių ir tvarios naudos kūrimu: jei kalbame apie pardavimus – kad pirmas pardavimas būtų tik ilgalaikio bendradarbiavimo su klientu pradžia; jei kalbame apie derybas – kad derybos baigtųsi abipuse besiderančiųjų nauda ir ateityje Jums nebūtų gėda derybų partneriui pažiūrėti į akis; jei kalbame apie klientų aptarnavimą – kad klientas gautų tokią patirtį ir naudą, kad jam net nekiltų minčių kreiptis į Jūsų konkurentus pasiūliusius 10% geresnę kainą; jei kalbame apie žmonių elgseną apskritai – kad suprastumėte bei gerbtumėte kitus žmones, o ne tik vienpusiškai siektumėte savo interesų.
Nemokau ir nemokysiu to, ko neišmanau. Vadovaujuosi principu, kad lektorius turi būti pats savo kailiu praktikoje patikrinęs tai, apie ką kalba. Taip, knygos, turinys internete ir įvairios teorijos yra gerai, bet jai jos neveikia praktikoje, tuomet tai nėra vertingiau už horoskopus trečiarūšiame portale. Mokau to, ką pats patyriau ir su kuo kasdien susiduriu dirbdamas B2B pardavimuose. Mano klaidos, nesėkmės, prarasti klientai buvo patys geriausi mokytojai. Esu įsitikinęs, kad geras mokytojas pats visų pirma turi būti geras profesionalas – praktikoje patyręs sėkmę bei situacijas, kurių prisiminti nesinori. Būtent toks ir esu – kalbu apie tai kaip dirbu pats, mokymus iliustruoju realiomis praktikoje patirtomis situacijomis dirbant su klientais. Nesu tobulas ir nebijau dalintis savo klaidomis – jos yra puikios iliustracijos siekiant kitus paversti tobulesniais profesionalais ir žmonėmis.
Vadovaujuosi principu, kad tobulumui ribų nėra ir mes visą gyvenimą (nepriklausomai nuo amžiaus ir turimos patirties) galime išmokti ir sužinoti ką nors nauja. Pastoviai mokausi, stengiuosi tobulėti (taip, kartais klystu), kad galėčiau savo žiniomis, patirtimi ir kompetencija dalintis su kitais. Jei žmogus iš mano mokymų išeina geresniu nei atėjo, jaučiu, kad savo misiją atlikau ir tai man yra didžiausia gyvenimo motyvacija. Padaryti kitus geresniais, matyti, kaip jie žengia žingsnį į priekį – puikus jausmas. Darbuotojų mokymas man nėra tiesiog paprasta veikla, tiesiog „ėjimas į darbą“. Prisidėdamas prie kitų žmonių tobulėjimo jaučiu, kad gyvenu prasmingai. O juk kiekvienas iš mūsų siekiame prasmės gyvenime. Aš savąją radau!
Visas mokymų programas galima suskirstyti į 2 dalis – standartinės atviriesiems mokymams ir individualios, skirtos konkrečioms įmonėms. Standartinės programos parengtos taip, kad būtų kuo universalesnės ir atspindėtų bendruosius temos principus ir problematiką. Nemanau, kad yra didžiulis skirtumas ar pardavinėjate reklamą, ar ofiso valymo paslaugas. Pardavimo principai išlieka tie patys. Tas pats kalbant ir apie kitas mokymų temas. Tuo tarpu individualių mokymų programa klientams pritaikoma pagal atskiro kliento poreikius ir specifiką. Pačią mokymų programą su klientu susideriname prieš mokymus, tad klientas gali būti tikras, kad mokymų laikas bus skirtas tik tam, kas yra svarbu.