Media seminaras vadovams

Mokymai skirti marketingo vadovams ir norintiems jais tapti. Profesionalams, kurie derasi su žiniasklaidos priemonėmis dėl jų inventoriaus pirkimo, renkasi media agentūras (rengia jų konkursus), nori suprasti kas vyksta žiniasklaidos rinkoje ir kaip tas žinias išnaudoti atstovaujamų prekinių ženklų vystymui.
Mokymų metu bus nagrinėjamos metinių derybų strategijos su media kanalais, ieškoma efektyviausios strategijos atsižvelgiant į realią situaciją media rinkoje.

Apžvelgiami sėkmingo bendradarbiavimo su media agentūromis principai; bus suformuluoti reikalavimai efektyviam media agentūrų konkursui.

Mokymuose bus nagrinėjamas amžinas klausimas „koks reklamos kiekis yra optimalus“.

Atskira mokymų dalis skirta mokymų dalyvių klausimams, kurie pateikiami iš anksto prieš mokymus, tokiu būdų atliepiant individualius kiekvieno dalyvio poreikius.

Mokymuose pateikiamas informacija remiasi realia lektoriaus patirtimi įgyta dirbant įvairiose žiniasklaidos srities įmonėse.

  • 5 metų patirtis žiniasklaidos planavimo (media) agentūrose CMS ir Carat;
  • 10 metų patirtis pardavinėjant reklamą – vadovavo „All Media Baltics“ (kuriai Lietuvoje priklauso televizijos kanalai TV3, TV6 ir TV8, radijo stotis Power Hit radio), „Delfi“ ir „JCDecaux“ pardavimo skyriams.
  • Bendras karjeros pardavimo biudžetas didesnis nei 100 mln. EUR.
  • Lektorius Žiniasklaidos (media) planavimą dėsto Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete, yra įvairių Žinių radijo komentarų autorius.

Registruotis

Mokymų programa:

  • Derybos su pagrindiniais media kanalais 2023. Media kanalų kainodaros pokyčiai, situacija media rinkoje ir šalies ūkyje. Kaip derėtis su media kanalais siekiant kuo palankesnių sąlygų 2023 metais.
  • Sėkmingo bendradarbiavimo su media agentūromis principai. Media agentūra – tiekėjas ar partneris? Amžinas trikampis klientas – media kanalas – agentūra. Kaip iš bendradarbiavimo su agentūra gauti kuo daugiau naudos?
  • Kaip išsirinkti media agentūrą. Tik iš pirmo žvilgsnio tai gali atrodyti paprasta. Kaip neapsigauti? Kaip suformuluoti užduotis, kad media agentūrų pasiūlymus būtų galima korektiškai palyginti?
  • Esminiai media rinkos įvykiai 2022 metais. Kokie svarbiausi 2022 metų įvykiai media rinkoje? Kas iš to marketingo srities profesionalams?
  • (Amžinas klausimas) Kiek reikia reklamos (GRP)? Kokie metodai pasiteisina ir kuo verta suabejoti. Ar ekonometrija yra panacėja?
  • Klausimai – atsakymai. Kiekvienas mokymų dalyvis prieš mokymus turi galimybę pateikti savo klausimus lektoriui.

Seminare tik 10 vietų.

Po seminaro Jūsų laukia vakarienė Marriot Vilnius viešbutyje. 

Registracija
adele@pamo.lt
+370 683 75 700
Kaina
650 EUR + PVM

 

Trukmė
09:30-19:30

 

Atsiliepimai

Mokymus ir seminarus vertinu skeptiškai. Tiksliau, skeptiškai vertinu lektorius. Dažniausiai jie būna dviejų tipų: sausi, kaip perdžiūvęs rastas, nuo realybės atitrūkę teoretikai arba charizma persisunkę visagaliai, kurie parduoda/parsiduoda vos pravėrę duris. Pastarieji įkvepia, užveda, tačiau jų magiškas impulsas baigiasi vos tik susiduri su pirma nesėkme ir supranti, kad tu nesi jis. Mindaugas yra meistras. Savo mokymuose jis demonstruoja įgimtą sugebėjimą parduoti, tačiau kiekvieną savo žodį jis gali paremti teorijomis, praktiniais išskaičiavimais, statistika, analize… Apie pardavimus jis kalba lengvai, paprastai, suprantamai, tačiau visi jo žodžiai turi betoninį pagrindą, kurį sulipdė ne tik teorijos, bet ir įspūdingos lektoriaus praktinės žinios.
TADAS ŠIRVINSKAS - UAB „Kauno diena“ direktorius
Įvertinsiu Mindaugo darbą keliomis kryptimis:
Turinys. Jis kompleksiškas ir grįstas praktika – tokį produktą reikėtų vertinti kaip itin kokybišką, kadangi rinkoje didžioji dalis mokymų statoma tiesiog ant teorijos ir iškalbos talento, o tai reiškia, kad didžioji dalis auditorijos įgytų žinių taip ir nepanaudos. Mindaugas puikiai sugeba sukonstruoti savo perduodamą know-how į instrumentą, kurį klausytojas gali naudoti vos tik pabaigęs mokymų kursą. Kalbant apie Media mokymus – pats turinys atitinka šių dienų praktinių žinių poreikį t.y. padengiamos raktinės temos, kurios yra paremtos argumentuota praktika bei up-to-date tyrimais. Neabejoju, kad programoje vertę ras tiek entry-mid level rinkodaros specialistai, tiek senior manageriai pagilindami žinias.
Dėstymas. Akivaizdu, kad jam pačiam labai patinka tai, ka jis daro, o tai tik užtikrina aukštą mokymų kokybę. Tiek verbalinė ekspresija, tiek empatija auditorijai įtraukia klausytojus į programą skatinant būti aktyviems.
Turėjau puikią patirtį ir neabejotinai rekomenduosiu Mindaugą savo profesinei aplinkai. Sekmės!
Vytautas Romeika - ``Olympic Casino Group Baltija`` Head of marketing and sales department
LRT Komunikacijos ir rinkodaros komanda dėkoja už puikius media mokymus! Buvo labai naudinga sužinoti naujų dalykų ir padiskutuoti įvairiais su reklama ir rinkodara susijusiais klausimais. Mindaugas – tikras savo srities profesionalas, mokantis sudėtingus dalykus papasakoti paprastai ir visada atviras diskusijoms.
INDRĖ PETRAUSKĖ - LRT (Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija) komunikacijos vadovė
Rodyti visus

Klientai

  • Douglas
  • 15min
  • Žalgirio arena
  • Rūta
Rodyti visus

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.