Konfliktų su klientais valdymo mokymai
Gebėjimas spręsti konfliktines situacijas su klientais yra kritiškai svarbi kiekvieno profesionalo gyvenimo dalis. Konfliktinės situacijos pasekmės gali lemti kliento praradimą arba turėti priešingą rezultatą – sustiprintus santykius ir išaugintą pasitikėjimą.
Mokymai skirti visiems, kurie darbiniame gyvenime dirba su klientais. Tokiame darbe konfliktai yra neatsiejama gyvenimo dalis. Tad konfliktinių situacijų valdymas svarbus tiek siekiant išsaugoti klientą, tiek formuojant pasitikėjimą savimi, užtikrintą ir profesionalią elgseną, kai kliento emocijos stumia į užribį blaivų protą.
• Sužinosite kaip žmogaus smegenys reaguoja į konfliktinę situaciją;
• Sužinosite kaip neleisti emocijoms imti viršų prieš racionalų protą;
• Išmoksite konflikto valdymo technikos vedančios prie racionalaus sprendimo paieškos, o ne konflikto eskalavimo;
• Sužinosite kas yra neprievartinis bendravimas ir kaip tokią techniką naudoti konflikto metu.
• Sužinosite kaip neleisti emocijoms imti viršų prieš racionalų protą;
• Išmoksite konflikto valdymo technikos vedančios prie racionalaus sprendimo paieškos, o ne konflikto eskalavimo;
• Sužinosite kas yra neprievartinis bendravimas ir kaip tokią techniką naudoti konflikto metu.
Mokymų programa:
- Konflikto psichologija. Kaip reaguoja mūsų kūnas į konfliktą? Kas vyksta žmogaus smegenyse ir kaip tai veikia mūsų elgseną. Pažinti savo kūną, identifikuoti jame vykstančius procesus konflikto metu yra kritiškai svarbu siekiant konstruktyvaus konflikto sprendimo, neleidžiant įsivyrauti emocijomis užtaisytos visagriaunančios konflikto eskalacijos.
- Neprievartinio bendravimo pagrindai. Konflikto metu, kai emocijos dažnai ima viršų prieš blaivų ir racionalų mąstymą, vienas neteisingas žodis gali suveikti kaip puskibiris benzino ant rusenančių žarijų. Neprievartinis bendravimo būdas yra skirtas kaip tik tokioms situacijoms – kaip reikia reikšti mintis ir kokius vartoti žodžius, siekiant tinkamai argumentuoti, diskutuoti, tuo pačiu išvengiant emocijomis paremto (nebūtinai teisingo) Jūsų teiginių traktavimo.
- Konflikto sprendimo algoritmas. Kokia turi būti konflikto eiga iki jo sėkmingo sprendimo. Nuo ko pradėti, kur link kreipti dėmesį ir kokie turi būti baigiamieji akordai. Tikslas vienas – konfliktas turi būti suvaldytas, išspręstas ir visa tai padaryta nesugadinant santykių su klientu.
Atsiliepimai
Mokymai labai patiko! Teorija įdomi, ją jau spėjome pritaikyti praktikoje. Praktinės užduotys nebuvo labai lengvos, bet įdomios, kurios privertė iš karto pritaikyti naujai išgirstas žinias. Tai, ką išgirdome iš lektoriaus, jau naudojame ir tikrai naudosime darbe. Dėkoju!
Nesitikėjau, bet Mindaugas ir vėl maloniai nustebino ???? Kai esi įsitikinęs, kad jau „ir taip viską žinai“, jis viską sugeba pateikti naujai, įdomiai įsigilinti net į mažiausias smulkmenas.Nuoširdžiai rekomenduoju šį seminarą visiems, žinoma, išskyrus savo derybų oponentus ????
Jūsų mokymų dėka auginam pasitikėjimą savimi, išmokstame derybų technikos. Patiko Mindaugo paprastumas ir minčių aiškus išdėstymas, pavyzdziai, praktinės užduotys. Tikrai pritaikysime savo darbe vedant derybas su klientais. Kuo daugiau tokių mokymų. Ačiū!