Įtaigaus kalbėjimo mokymai
Visiems, kurie darbiniame (ar asmeniniame) gyvenime susiduria su įvairiomis situacijomis, kai reikia
kalbėti kitiems žmonėms. Kaip kad: pardavimų vadybininkai pardavimo metu klientams, vadovai
susirinkimo metu darbuotojams, kai reikia ką nors (idėjas, projektų eigą, …) pristatyti kolegoms, bet
kurioje kitoje situacijoje, kai norite ką nors pasakyti kitiems žmonėms ir siekiate būti išgirsti, suprasti ir
įvertinti.
kalbėti kitiems žmonėms. Kaip kad: pardavimų vadybininkai pardavimo metu klientams, vadovai
susirinkimo metu darbuotojams, kai reikia ką nors (idėjas, projektų eigą, …) pristatyti kolegoms, bet
kurioje kitoje situacijoje, kai norite ką nors pasakyti kitiems žmonėms ir siekiate būti išgirsti, suprasti ir
įvertinti.
Kalbėti mokame praktiškai visi. Įtaigiai kalbėti retas iš mūsų. Kaip pradėti kalbą? Kaip „užkabinti“ ir
atitraukti auditorijos dėmesį nuo išmanaus telefono? Kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra? Kalbos
turinys yra karalius, bet nepamirškite ir formos (kūno kalba, kalbėjimo maniera, apranga ir t.t.) – ji kaip
minimum yra karalienė. Viešo kalbėjimo baimės suvaldymas taip pat yra aktualus praktiškai kiekvienam
žmogui žengiančiam prieš auditoriją. Visos šios temos (ir net tik) nagrinėjamos mokymų metu.
atitraukti auditorijos dėmesį nuo išmanaus telefono? Kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra? Kalbos
turinys yra karalius, bet nepamirškite ir formos (kūno kalba, kalbėjimo maniera, apranga ir t.t.) – ji kaip
minimum yra karalienė. Viešo kalbėjimo baimės suvaldymas taip pat yra aktualus praktiškai kiekvienam
žmogui žengiančiam prieš auditoriją. Visos šios temos (ir net tik) nagrinėjamos mokymų metu.
• Sužinosite kokia turi būti įtaigios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, kas turi būti kalbos pagrindinėje dalyje, kaip tinkamai užbaigti;
• Sužinosite kaip kalbėti, kad Jumis patikėtų – kalbėjimo tonas ir maniera, apranga, kūno kalba, akių kontaktas ir t.t.;
• Susipažinsite su istorijų pasakojimo technika (storytelling), bei kada ir kaip ją tinkamai naudoti;
• Išmoksite kaip atpažinti, kada auditorija abejinga Jūsų žodžiams ir kaip susigrąžinti jos dėmesį;
• Sužinosite kaip įtikinamai argumentuoti ir pateikti (sudėtingą) informaciją, kad ją suprastų ir, svarbiausia, Jumis patikėtų;
• Suformuluosime auditorijos baimės suvaldymo gerąsias praktikas.
• Sužinosite kaip kalbėti, kad Jumis patikėtų – kalbėjimo tonas ir maniera, apranga, kūno kalba, akių kontaktas ir t.t.;
• Susipažinsite su istorijų pasakojimo technika (storytelling), bei kada ir kaip ją tinkamai naudoti;
• Išmoksite kaip atpažinti, kada auditorija abejinga Jūsų žodžiams ir kaip susigrąžinti jos dėmesį;
• Sužinosite kaip įtikinamai argumentuoti ir pateikti (sudėtingą) informaciją, kad ją suprastų ir, svarbiausia, Jumis patikėtų;
• Suformuluosime auditorijos baimės suvaldymo gerąsias praktikas.
Mokymų programa:
- Įtaigios kalbos turinys. Kokia turi būti įtikinančios kalbos struktūra – nuo ko pradėti, koks turi būti kalbos „kūnas“, kaip tinkamai ir įtikinančiai kalbą užbaigti. Atskirą dėmesį skirsime istorijų pasakojimo (storytelling) ir sudėtingos (statistinės, techninės…) informacijos perteikimo klausimams.
- Įtaigios kalbos forma. Aptarsime tiek verbalinius kalbos elementus – balsas, intonacija, pauzės, kalbėjimo greitis ir tembras, kalbos šiukšlės ir pan.; tiek neverbalinius, kaip kad kūno kalba, akių kontaktas, išvaizda, gestikuliaciją ir t.t.
- Viešo kalbėjimo baimės įveikimas. Statistiškai nemažiau kaip 95% bijo kalbėti prieš auditoriją (viešo kalbėjimo fobija). Nagrinėsime kaip ji pasireiškia ir kaip ją suvaldyti, kad baimė taptų Jus mobilizuojančiu draugu, o ne iš vėžių išmušančia kliūtimi.
Atsiliepimai
Šiuose mokymuose tikrai yra ką veikti tiek pradedančiajam, tiek pažengusiam kalbėtojui. Koncentruotai ir aiškiai pateiktos teorinės žinios, gyvenimiški pavyzdžiai bei lengvas kiekvieno mokymų dalyvio išėjimas iš komforto zonos per praktines užduotis yra taip gerai tarpusavyje subalansuoti, kad mokymų medžiaga ne tik lengvai įsisavinama, bet ir nesunkiai pritaikoma praktikoje. Labai rekomenduojame ir nekantriai laukiame M. Lastausko mokymų kitomis temomis.
Nesitikėjau, bet Mindaugas ir vėl maloniai nustebino ???? Kai esi įsitikinęs, kad jau „ir taip viską žinai“, jis viską sugeba pateikti naujai, įdomiai įsigilinti net į mažiausias smulkmenas.Nuoširdžiai rekomenduoju šį seminarą visiems, žinoma, išskyrus savo derybų oponentus ????
Jūsų mokymų dėka auginam pasitikėjimą savimi, išmokstame derybų technikos. Patiko Mindaugo paprastumas ir minčių aiškus išdėstymas, pavyzdziai, praktinės užduotys. Tikrai pritaikysime savo darbe vedant derybas su klientais. Kuo daugiau tokių mokymų. Ačiū!